اخبار مهم - آرشیو

آغاز نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در البرز

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به آغاز مناظرات دانشجویی در البرز، گفت: هدف غایی شرکت کنندگان نباید برنده شدن باشد بلکه می‌تواند یکی از اهداف باشد، هدف اصلی تمرین گفت و گو است تا در نهایت بتوانیم در شکل فراتر و بزرگ‌تر آن را اجرا کنیم.

ادامه مطلب
آغاز ثبت‌نام نیمسال دوم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، با محوریت هنر و آی‌‌تی

آغاز ثبت‌نام نیمسال دوم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، با محوریت هنر و آی‌‌تی

سرپرست مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۶ رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خبر داد.

ادامه مطلب

نشست آشنایی با استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک در البرز برگزار شد

نشست آشنایی با استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک با حضور رییس دانشکده علوم زیستی دانشگاه خوارزمی، اساتید و دانشجویان دانشکده توسط دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی البرز برگزر شد.

ادامه مطلب

دعوت جهاددانشگاهی از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از اقشار مختلف مردم وفادار و امانتدار ایران اسلامی خواست تا با گام‌های استوار و صفوف به هم‌پیوسته‌ی خود هم‌چون گذشته، مسیرهای راهپیمایی را از عطر حضور شان سرشار کنند و عجز و شکست دشمنان ناامید را به رخ‌شان بکشند.

ادامه مطلب

دانشجوی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز، دانشجوی نمونه کشوری شد گالری

در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی، سالار چرمی دانشجوی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز بعنوان دانشجوی نمونه کشوری تقدیر شد.

ادامه مطلب
توسط دفتر تجاری‌سازی فناوری جهاددانشگاهی البرز؛

دومین گردهمایی زیست بوم کارآفرینی البرز برگزار شد

مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی البرز گفت: دوام اکوسیستم زیست بوم کارآفرینی استان با پیوند انسانی تضمین می‌شود و با تک‌روی و نگاه انحصارطلبانه سرانجام خوشی نخواهد داشت.

ادامه مطلب