اخبار مهم - آرشیو

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز تشریح کرد:

گام های علمی و موثر جهاد دانشگاهی برای توسعه استان البرز / روحیه‌ی جهادی مهمترین علت موفقیت جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی مستقر در استان البرز از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار است که در تعامل با دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها می‌تواند منشأ آثار و دستاوردهای مفید و مؤثری در استان باشد.

ادامه مطلب
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز:

نگاه جهاددانشگاهی به مقوله فرهنگ انتفاع اقتصادی نیست

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: جهاددانشگاهی هیچگاه به مقوله فرهنگ، اقتصادی نگاه نکرده است. فعالیت‌های فرهنگی از دید جهاددانشگاهی ارزش‌آفرین و انسان‌ساز هستند و نگاه اقتصادی به این مقوله از دید جهادگر فرهنگی پسندیده نیست.

ادامه مطلب
حضور فرمانده سپاه البرز در جهاد دانشگاهی و دفتر ایسنا البرز؛

سردار مولایی: تفکر جهادی در هر زمینه‌ای تغییرات بنیادی ایجاد کرده است گالری

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در استان البرز، گفت: هر جایی که با تفکر جهادی اقدامی صورت گرفته، تغییرات بنیادینی هم ایجاد شده است.

ادامه مطلب
مدیر سازمان تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموخنگان البرز:

جهادگران جهاد دانشگاهی حل مشکلات کشور را بعنوان یک وظیفه دائمی خود می دانند

مدیر سازمان تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموخنگان البرز گفت: جهاد دانشگاهی با شایستگی های نوپدید به خصوص در قطب علم و فناوری، سرآمدی فعالیت های خود را به اثبات رسانده است.

ادامه مطلب
به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی؛

رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی البرز با امام جمعه فردیس دیدار و گفتگو کردند گالری

در آستانه چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، رئیس، معاون فرهنگی و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز با امام جمعه فردیس دیدار و گفت و گو کردند.

ادامه مطلب
رئیس جهاد دانشگاهی البرز:

از عهده آموزش مجازی به خوبی برآمده‌ایم

رئیس جهاد دانشگاهی البرز گفت: بدون شک برگزاری دوره‌های آموزش مجازی به دلیل اینکه تجربه جدیدی است، فراز و نشیب‌های خاص خود را دارد ولی جهاد دانشگاهی از عهده این کار هم به خوبی برآمده و بسترهای لازم در این خصوص را فراهم کرده است.

ادامه مطلب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

جهاد دانشگاهی نقش به سزایی در توسعه کشور داشته است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: جهاد دانشگاهی در همه دولت‌ها بدون حاشیه و فارغ از مسائل حزبی و جناحی، استقلال خود را حفظ کرده و توانسته به رسالت و وظایف تعریف شده خود به خوبی عمل کند.

ادامه مطلب
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز:

جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای توسعه کشور فراهم کرده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: جهاد دانشگاهی هر زمان، هر نهادی توان انجام کاری را نداشته به میدان ‌آمده و با پوشیدن جامه‌ عزم و خدمت، کمر به رفع نیاز از کشور بسته است.

ادامه مطلب
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

دستگاه‌ها از ظرفیت و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی استفاده کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ایران و محرومیت از انتقال فناوری‎های نوین، با همت و تلاش جهاد دانشگاهی در حوزه‌هایی چون فناوری نانو، بیوتکنولوژی هسته‌ای، هوافضا، صنایع دفاعی، صنایع هایتک دارو و ... به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته و حرف برای گفتن داریم.

ادامه مطلب