اخبار مهم - آرشیو

توسط جهاددانشگاهی صادر شد؛

بیانیه دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در بیانیه ای در آستانه ۲۸ خرداد روز انتخاب ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و ارداه خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند.

ادامه مطلب

بازدید سرپرست دفتر نیازسنجی و پروژه یابی آموزشی جهاد دانشگاهی از مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز

بازدید سرپرست دفتر نیازسنجی و پروژه یابی آموزشی جهاد دانشگاهی و معاون توانمندسازی و تحقیقات اشتغال و کارآفرینی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی از مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز که انجام شد.

ادامه مطلب
همزمان با رونمایی از فیلم «وقتی عقاب پر می‌ریزد»؛

۲۵ محتوای آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان محیط زیست توسط جهاد دانشگاهی البرز رونمایی شد گالری

آیین رونمایی از فیلم «وقتی عقاب پر می‌ریزد» و ۲۵ محتوای آموزش ضمن خدمت کارکنان حفاظت محیط زیست که توسط جهاد دانشگاهی استان البرز تولید شده است، برگزار شد.

ادامه مطلب

تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی البرز امضا شد

در راستای انجام همکاری های علمی – پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و کارآفرینی در زمینه های تخصصی مرتبط با اهداف و ماموریت های دو طرف تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل بهزیستی استان البرز و جهاد دانشگاهی استان امضا شد.

ادامه مطلب
در پی راه اندازی مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز انجام شد؛

بازدید فعالان مشاغل خانگی استان زنجان از مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز گالری

در پی راه اندازی مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز، تیمی از جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون استان زنجان از مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز بازدید کردند و از تجربیات استان البرز بیشتر آشنا شدند.

ادامه مطلب