تجاری سازی فناوری و اشتغال - آرشیو

بازدید مدیرکل تعاون از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان البرز گالری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در دبیرخانه طرح مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی البرز گفت : طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این پتانسیل را دارد که بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال و بیکاری را حل کند. اجرای این طرح مهم مستلزم همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئول در استان البرز است.

ادامه مطلب

مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز به زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی البرز گفت: بخش نمایشگاهی و عرضه مستقیم تولیدات حوزه مشاغل خانگی از ابتدای بهمن ماه سال جاری در بازارچه سیب منطقه گلشهر راه اندازی می‌شود.

ادامه مطلب
در پی انعقاد تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی البرز و سازمان ساماندهی مشاغل شهری کرج:

نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات حوزه مشاغل خانگی استان البرز راه‌اندازی می‌شود گالری

رئیس جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به اینکه مشکل اصلی صاحبان مشاغل خانگی عدم دسترسی به بازار فروش مناسب است، گفت: امیدواریم با راه اندازی مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان و همچنین راه اندازی بخش نمایشگاهی و عرضه مستقیم کالاهای تولید شده در این حوزه، یکی از مهمترین موانع توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد استان برطرف شود.

ادامه مطلب
با ثبت نام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی؛

در خانه بمانید و درآمدزایی کنید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز جزئیات و نحوه استفاده از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان را اعلام کرد.

ادامه مطلب

جشنواره امیرکبیر، اقدام عملی برای تعامل و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه

دبیر علمی جشنواره امیر کبیر گفت: اختتامیه جشنواره امیرکبیر با شعار اقدام عملی برای تعامل و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، ۲۰ دی ماه از سوی جهاد دانشگاهی البرز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب