جهادگران نمونه و پرتلاش جهاد دانشگاهی واحد استان البرز تقدیر شدند

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۴ کد : ۳۴۷۹۴ اخبار مهم عمومی
مراسم تقدیر از جهادگران نمونه و پرتلاش واحد استان البرز با حضور شورای معاونان واحد برگزار شد.
جهادگران نمونه و پرتلاش جهاد دانشگاهی واحد استان البرز تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، این مراسم روز دوشنبه 18 مردادماه، به مناسبت چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا، صرفاً با حضور جهادگران نمونه و تعداد محدودی از جهادگران تلاشگر در مرکز آموزش گلشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، احمدرضا فیروزی، رییس جهاد دانشگاهی البرز ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های واحد گفت: در یک سال و نیم اخیر، همه‌گیری ویروس کرونا فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان را به شدت تحت تأثیر قرار داد اما با همت و تلاش یکایک همکاران واحد خوشبختانه اقدامات ارزنده‌ای در این دوران سخت پی‌ریزی و عملیاتی شد و امید است با تلاش جهادی جهادگران روزهای بهتری در آینده واحد شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با وجود انقطاع آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در ابتدای دروه شیوع کرونا، برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه زیرساخت‌های مجازی صورت گرفت و زنجیره خدمات آموزشی هر چند با کاهش روبرو شد اما تداوم یافت.

فیروزی افزود: علاوه بر خدمات آموزشی، کارها و پروژه‌های خوبی هم در معاونت آموزشی و هم در مرکز علمی کاربردی صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

این مسئول ادامه داد: در حوزه پژوهشی نیز علاوه بر پیگیری طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های بانک خون بند ناف، راه‌اندازی پنج دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در هشت محله از محلات استان البرز طی یک سال و نیم گذشته از برنامه‌های جدی این واحد بوده است که بر اساس تفاهم‌نامه با وزارت کشور و استانداری البرز در حال انجام است.

فیروزی به فعالیت‌های دفتر تجاری‌سازی نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره ملی امیر کبیر و اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی و راه‌اندازی مرکز توسعه و ساماندهی این مشاغل در استان از دستاوردهای این حوزه است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی نیز علی‌رغم این که دانشگاه‌ها به خاطر کرونا از دانشجویان خالی بود اما متناسب با ظرفیت‌هایی که وجود داشت برنامه‌ها به صورت مجازی دنبال شد که از جمله آنها مسابقات مناظرات دانشجویی و نشست‌ها و وبینارهای فرهنگی اجتماعی است.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز به تلاش‌های صورت گرفته برای اخذ اعتبارات ملی برای پروژه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه جلسات مختلفی با نمایندگان استان و سازمان مدیریت انجام شده است که با وجود برخی وعده‌ها و هماهنگی‌ها هنوز منجر به نتیجه نشده اما امید است جهاد دانشگاهی بتواند از این اعتبارات در سال‌های آینده استفاده کند.

فیروزی به برگزاری این مراسم نیز اشاره کرد و افزود: در نظر داشتیم یک مراسم و گردهمایی حضوری با حضور همه همکاران در سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی داشته باشیم و با وجود آن که برنامه‌ریزی‌های اولیه آن نیز انجام شده بود اما با اوج‌گیری کرونا در پیک پنجم، ناچار شدیم این موضوع را از برنامه خارج کنیم.

وی ادامه داد: جای همکاران در مراسم امروز خالی است و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط شورای معاونان و تعدادی از همکاران به صورت نمادین حضور دارند.

این مسئول در ادامه گفت:‌ در این مراسم از پنج تن از جهادگران نمونه که از سوی شورای معاونان انتخاب شده‌اند تقدیر می‌شود اما به دلیل محدودیت واحد در تعداد همکاران نمونه، بر آن شدیم که از برخی همکارانی که به تشخیص هر حوزه تلاش داشته‌اند و یا مسئولیت پروژه‌ای را برعهده داشته‌اند و آن را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند نیز تقدیر به عمل آید.

فیروزی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های جهادی همکاران واحد تصریح کرد: قطعاً همه همکاران نمونه‌اند و تلاش داشته‌اند اما در این جا تعدادی از همکاران تلاشگر به نمایندگی از همکاران تقدیر می‌شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز در پایان گفت: به دلیل محدودیت‌های کرونایی از تعدادی از همکاران نیز در حوزه‌ها تقدیر خواهد شد.

در ادامه این برنامه، جمشید ندافی شیرذیلی، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی و ابوالحسن قاسم‌پور مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌بنیان به ذکر خاطرات و نکات نغزی از دوره همکاری با جهاد دانشگاهی پرداختند.

گفتنی است؛ اسامی جهادگران نمونه این واحد در یک سال گذشته که تقدیر شدند، به شرح زیر است:

  1. جمشید ندافی شیرذیلی، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی
  2. سمانه طایی، کارشناس مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2
  3. هاشم محبی بیرونده، مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1
  4. احمدرضا ابراهیمی‌پور، معاون پشتیبانی واحد،
  5. مائده رضایی کارشناس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

در ادامه این مراسم، نیز از تعدادی از همکاران تلاشگر تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :