پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج در ۲۹ کد رشته

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸ کد : ۲۱۸۶۱ معاونت آموزشی اخبار مهم
رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج گفت: پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج از ۱۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد.
پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج در ۲۹ کد رشته

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد البرز، محسن داورپناه رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با اشاره به آغاز ثبت نام در این مرکز گفت: پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی(ناپیوسته) بدون کنکور مهرماه سال ۱۳۹۹ این دانشگاه، از 11 شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مجوز پذیرش در 29 کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو دارد از افزایش تعداد 6 کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو در این مرکز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: رویکرد غالب رشته های این مرکز هنری است.

داورپناه ادامه داد: طراحی و الگو سازی پوشاک، مدیریت امور فرهنگی، روابط عمومی و مدیریت بورس در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار در مقطع کاردانی ناپیوسته رشته های جدید مرکز محسوب می شوند.  همچنین این مرکز در سال های گذشته در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک، معماری و فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرایش های مختلف در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و رشته های بازی سازی رایانه ای، اینترنت و شبکه های گسترده، برنامه سازی کامپیوتری، سینما، انیمیشن، طراحی لباس، چاپ پوشاک و بورس جذب دانشجو داشته است.

وی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  http://sanjesh.org/   نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمایند.

این مسئول افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش پذیرش دانشجو در این دوره ها در مقطع کاردانی فنی و کاردانی (ناپیوسته) از  11 شهریور و  مهندسی فناوری و کارشناسی(ناپیوسته) از 17 شهریورماه انجام خواهد شد.

لینک ورود به پیش‌ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه و دریافت مشاوره رایگان پس از آن:

http://jalborz.ir/fa/form/233/

 

 

 

کلید واژه ها: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج پذیرش دانشجو کد رشته-مقطع کاردانی فنی کاردانی (ناپیوسته) مهندسی فناوری کارشناسی(ناپیوسته)


نظر شما :

علی ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
بدون مدرک پیش دانشگاهی میشه تو رشته کاردانی ثبت نام کرد ؟