مدیر سابق حراست جهاد دانشگاهی واحد البرز تودیع و تجلیل شد

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۹ کد : ۱۱۴۳۸ عمومی
همزمان با بازنشستگی مدیر حراست جهاد دانشگاهی استان البرز، طی آیینی از زحمات سی ساله وی تقدیر شد.
مدیر سابق حراست جهاد دانشگاهی واحد البرز تودیع و تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، آیین تجلیل از جهادگر بازنشسته، حسین پورگلزاری، مدیر حراست جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، صبح امروز( 25 شهریور ) با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، معاونین این واحد و همکاران جهادگر در ستاد اداری جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز طی سخنانی گفت: حراست در جهاد دانشگاهی از جایگاهی صیانتی برخوردار است و وظیفه اصلی آن صیانت و مراقبت از سلامت سازمان و ایجاد فضای امن برای خدمات‌رسانی است.
احمدرضا فیروزی افزود: زمانی که فرد با تجربه یا پیری از مجموعه‌ای جدا می‌شود، همانند آن است که یک کتابخانه از دست بدهیم؛ در واقع ما باید از تجربیات ارزشمند افراد بازنشسته جهادی بهره ببریم و آن تجربه‌ها را در راستای خدمت به جامعه به کارگیریم.
وی یادآور شد: تاکنون تعدادی از همکاران جهادی به درجه بازنشستگی نائل آمده‌اند و در این عرصه خروج این عزیزان از سازمان رو به فزونی است. ما جوانترها که تجربه سالهای آغازین جهاد دانشگاهی را نداریم باید بتوانیم هویت جهادی را همچنان زنده نگه داریم.
این مسئول ضمن تقدیر از سخت‌کوشی و تلاش مضاعف و خوشرویی همیشگی آقای پورگلزاری گفت: آقای پورگلزاری یک جهادگر نمونه و فردی است که همیشه و در همه ادوار گذشته با روحیه جهادی خود موجب تسریع انجام فعالیتها و امور سازمان بوده است.
فیروزی افزود: اکنون زمان آن رسیده که آقای پورگلزاری وقت و فرصت بیشتری در جوار خانواده بگذارند و ضمن آرزوی سلامت و صحت برای ایشان امیدواریم شاهد سلامتی و طول عمر با عزت ایشان باشیم و آرزوی توفیق برای آقای لطفی مدیر جدید حراست که با پشتکاری که دارند ان‌شاء‌الله در این حوزه موفق باشند.
همچنین در ادامه جمشید ندافی، مدیر اداره فعالیتهای دینی، ادبی و هنری این واحد گفت: نگاهی که انسان به موضوعات مختلف دارد آن نگاه، فعلیت، فعالیت و آن زنده ماندن را به انسان می‌دهد؛ همانطور که شاعر می‌فرماید: "ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست."
وی با بیان "ان الحیاه عقیده و جهاد" از سخنان ابا عبدالله الحسین گفت: زندگی یعنی عقیده و کوشش در آن، انتخاب عقیده، ایدئولوژیک معنا پیدا نمی‌کند. به عنوان مثال "استیو جابز" مدیر ارشد شرکت اپل با نگاه خود و رونمایی از  آیفون و اپل به نوعی عقیده خود را انتخاب کرده و در راستای آن تلاش می‌کند و در حال حاضر بزرگترین صاحب برند جهان شده است و با سرمایه‌ای که دارد چندین مرکز خیریه راه‌اندازی می‌کند.
ندافی یادآور شد: "مارتین هایدگر" در کتاب "هستی و زمان" خود می‌گوید: آدمی در جهان معنا پیدا می‌کند و عقیده‌ای را انتخاب و کوششی که می‌کند برای آن عقیده است. حال اگر داخل سازمان و محیط شویم من کارهایی را در آن سازمان انجام می‌دهم؛ در واقع جهاد در راه عقیده خودم است. آقای پورگلزاری فعلیت نیست؛ در جهاد نیست؛ اما همیشه عضو جهاد هست و این فعلیتها و گرامیداشتها برای ما یک ماندگاری ایجاد می‌کند که ما اینکار را انجام می‌دهیم.
وی در پایان با بیان اینکه ارزش هر چیزی به نگاهی است که ما داریم، گفت: من وقتی مثبت کار کنم خشنودی که از آن حاصل می‌شود و همچنین تأثیر در جامعه یک خشنودی برای من است؛ افرادی که کار دارند افسرده نیستند. این تفریح آدمی دو گونه است؛ این که خوشایند دیگران می‌شود و شادی و ضعف که من موفق شدم انجام دادم و در کنار هم بودن و فعل و سودهایی که به ما رساند.
گفتنی است در پایان این مراسم به پاس خدمات سی ساله حسین پورگلزاری، مدیر پیشین حراست و مدیر اسبق مالی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و خوارزمی، ضمن اهدای هدایایی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی البرز از وی تقدیر شد.


نظر شما :