سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان البرز خبر داد:

ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آتش نشانی های استان

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۳ کد : ۹۹۶۷ معاونت آموزشی
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی البرز گفت: ۴ هزار و ۴۱۳ نفر در آزمون استخدامی آتش نشانی در استان البرز ثبت نام نموده اند.
ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آتش نشانی های استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان البرز، مهندس محمود شکریان سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان البرز با اعلام اینکه آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی 18 مرداد ماه 1398 در استان البرز برگزار می شود، گفت: 4 هزار و 415 نفر در استان البرز در این آزمون ثبت نام کرده اند که برای 2 شغل آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین با هم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: از تعداد ثبت نام شدگان در این آزمون، 71 نفر زن ( که صرفا محل آزمون آنها استان البرز می باشد) و 4342 نفر مرد هستند.

شکریان با بیان اینکه سهمیه استان البرز برای پذیرش در این آزمون استخدامی 180 نفر است که از این تعداد 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر هم در پست راننده آتش‌نشان استخدام می شوند، افزود: این مشاغل مخصوص جنسیت مرد می باشد.

وی بیان نمود: داوطلبان شرکت در این آزمون از روز دوشنبه 14 مرداد ماه می توانند کارت شرکت در آزمون را از طریق سایت www.hrtc.ir مرکز آزمون جهاددانشگاهی دریافت کنند و همچنین از روز سه شنبه 15 مرداد ماه باجه های رفع نقص کارت در استان فعال خواهند بود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه، این آزمون در نهایت دقت، صحت و سلامت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: داوطلبان می توانند برای آگاهی از آخرین اطلاعیه های برگزاری آزمون آتش نشانی به سایت مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir مراجعه نمایند.

خاطرنشان می شود آزمون استخدامی آتش نشانی های استان البرز در دو حوزه محل دانشگاه خوارزمی و دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی آتش نشانی


نظر شما :