۲ آبان ماه؛

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در البرز برگزار می شود

۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸ کد : ۲۳۹۸۱ معاونت آموزشی
مدیر اجرایی آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوم آبان ماه خبر داد.
آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در البرز برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز،  محمود شکریان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز و مدیر اجرایی آزمون استخدامی با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود، اظهار داشت: این آزمون برای تامین نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)، متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این آزمون از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir به مدت 10 روز انجام شد، ادامه داد: در مجموع 355 نفر در استان البرز در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 200 نفر زن و 155 نفر مرد هستند.

شکریان افزود: کارت شرکت در آزمون، از امروز مورخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفته و شرکت کنندگان می توانند جهت پرینت کارت خود اقدام نمایند.

مدیر اجرایی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در استان البرز با اشاره به اینکه این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا برگزار می شود، گفت: حساسیت در امر ضدعفونی کردن سالنها، استفاده تمامی عوامل اجرایی و داوطلبان از ماسک، رعایت فاصله در چیدمان صندلی ها و ... از جمله مواردی است که در برگزاری این آزمون مدنظر قرار گرفته است.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی تامین اجتماعی پروتکل های بهداشتی آبان ماه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی


نظر شما :