تمدید ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تا ۱۶ مهرماه

۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۳ کد : ۲۳۰۰۱ معاونت آموزشی
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج از تمدید ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد .
تمدید ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تا ۱۶ مهرماه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، محسن داورپناه اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی مهرماه سال جاری، در 29 رشته دانشجو می پذیرد.

وی افزود: مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی تمدید شده است  و داوطلبان تا ۱۶ مهرماه ۹۹ امکان ثبت نام دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مجوز پذیرش در ۲۹ کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو دارد از افزایش تعداد ۶ کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو در این مرکز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: رویکرد غالب رشته های این مرکز هنری است اما در حوزه‌های مدیریتی، فناوری اطلاعات و بورس نیز جذب دانشجو داریم.

داورپناه ادامه داد: طراحی و الگو سازی پوشاک، مدیریت امور فرهنگی، روابط عمومی و مدیریت بورس در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار در مقطع کاردانی ناپیوسته رشته های جدید مرکز محسوب می شوند.

همچنین این مرکز همچون سال های گذشته در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک، معماری و فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرایش های مختلف در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و رشته های بازی سازی رایانه ای، اینترنت و شبکه های گسترده، برنامه سازی کامپیوتری، سینما، انیمیشن، طراحی لباس، چاپ پوشاک و بورس جذب دانشجو دارد.

این مسئول گفت: علاقه‌مندان برای پیش‌ثبت‌نام و گرفتن مشاوره رایگان و در صورت تمایل هماهنگی برای ثبت نام حضوری می‌توانند به پایگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی البرز به نشانی www.jalborz.ir مراجعه نمایند.

وی گفت: متقاضیان همچنین می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمایند.

داورپناه ادامه داد: با توجه به شرایط بیماری کرونا آموزش ها و آزمون ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و برای برگزاری بخش عملی کلاس‌ها نیز بر اساس پروتکل‌های ستاد کرونا اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33149 026 تماس حاصل نموده و یا به مرکز جهاددانشگاهی کرج واقع در عظیمیه، خیابان میخک مراجعه نمایند .

لینک ورود به پیش‌ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه و دریافت مشاوره رایگان پس از آن:

http://jalborz.ir/fa/form/233/


نظر شما :