توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز؛

کارگاه آموزشی شخصیت شناسی و بازاریابی به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد

۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۳۹۶۹ معاونت پژوهشی
در حاشیه ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه استان البرز، کارگاه آموزشی شخصیت شناسی و بازاریابی توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز برگزار شد.
کارگاه آموزشی شخصیت شناسی و بازاریابی به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، به مناسبت هفته پژوهش و در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه استان البرز، کارگاه آموزشی شخصیت شناسی و بازاریابی با ارائه میثم کمالی دانش آموخته مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد.

میثم کمالی مدرس این کارگاه، با اشاره به اهمیت شخصیت شناسی در بازار کار گفت: در این کارگاه آموزشی به افراد آموزش داده شد تا با تحلیل شخصیت همکاران در سازمان و با شناخت خصوصیات ذاتی خود بتوانند موانع پیش روی خود را رفع کنند و درک درستی نسبت به شرایط موجود در سازمان داشته باشند.

وی افزود: شخصیت شناسی به فرد کمک می کند تا مسیر شغلی درستی را طی کند و در مسیری گام بردارد که برای آن ساخته شده است.

این مدرس با بیان اینکه تشخیص تیپ شخصیتی مشتری در بازار کار و قابلیت ارزیابی نیازهای پنهان وآشکار آن یکی دیگر از مباحث طرح شده در این کارگاه بود، ادامه داد: مخاطبان ما در این کارگاه دانشجویان رشته های مختلف هنری بودند که باید بازار کار خود را شناسایی کنند.

کمالی با اشاره به اینکه دانشجویان ما با شناخت گروه هدف خود انگیزه فعالیت در بازار کار را کسب می کنند، خاطرنشان کرد: این امر کمک می کند تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و به اهداف خود دست یابند.

وی در پایان بیان کرد: از این پس برگزاری چنین کارگاه های آموزشی با رویکرد مهارتهای کسب و کار با همکاری گروه صنایع ایلیاکو و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج تداوم خواهد داشت.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه در استان البرز با بیش از 180 غرفه در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برپا و در حاشیه این نمایشگاه بالغ بر 20 عنوان کارگاه آموزشی برگزار شده است.

کلید واژه ها: معاونت پژوهشی


نظر شما :