معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی:

جهاد دانشگاهی کانون خلاقیت و ابتکار و و نوآوری است

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های این نهاد گفت: آمادگی داریم در راستای توسعه و تعالی فرهنگی دانشگاه‌های استان همکاری لازم داشته باشیم.
۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۵ کد : ۱۳۳۲۳ معاونت فرهنگی
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، احمدرضا فیروزی در نشست صمیمی با معاون و مدیران فرهنگی دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از چند دهه پیش در دانشگاهی خوارزمی حضوری فعال داشته و همواره تلاش کرده است با برنامه‌های گزین فرهنگی نقش درخوری در راستای ارتقاء فرهنگی جامعه دانشگاهی ایفا نماید.
جهاد دانشگاهی کانون خلاقیت و ابتکار و و نوآوری است

وی افزود: جهاد دانشگاهی طی سالهای اخیر طرح‌های گوناگونی را در حوزه فرهنگی در گستره‌های ملی، استانی و دانشگاهی برگزار کرده است که در این برنامه‌ها مخاطب‌محوری رکن اصلی بوده است.

فیروزی همچنین به ذکر نام عناوینی از برنامه‌های اجرا شده پرداخت و در ادامه گزارشی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی در زمینه خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان و سایر مراکز وابسته ارائه کرد.

وی در پایان با اشاره به انتصاب معاون فرهنگی جدید جهاد دانشگاهی البرز ابراز امیدواری کرد که با تعامل خوبی که بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه خوارزمی وجود دارد شاهد طرح‌ریزی و اجرای فعالیت‌های شاخص و مفید در این دانشگاه باشیم.

 

دکتر مرتضی تهامی معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی نیز گفت:‌ جهاد دانشگاهی کانون خلاقیت و ابتکار و و نوآوری است. در جهاد دانشگاهی هم طرح‌های فرهنگی فاخر و گزین ارائه می‌شود و هم اجرای خوبی صورت می‌گیرد که باعث موفقیت برنامه‌های فرهنگی این نهاد شده است.

وی افزود: اگر روحیه جهادی، انقلابی بودن، کسب رضای الهی، در صحنه بودن و رویکرد خلاقانه و نوآورانه ادامه یابد به اهداف انقلاب و نظام بیشتر می‌رسیم.

تهامی تصریح کرد: نظام اداری برای کشور یک آفت است و روحیه‌ای که می‌تواند این انقلاب را نگه دارد روحیه جهادی است؛ چرا که جهاد دانشگاهی دارای یک نظام ارزشی متفاوت است و این روحیه می‌تواند انقلاب را به اهداف متعالی‌اش برساند.

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها با دو بُعد مواجه هستیم؛ یک بُعد توجه به اوقات فراغت دانشجویان و پر کردن آن با برنامه‌های گوناگون است و بعد دوم که فراتر از این بعد است مربوط به کارهای بنیادین و اساسی است که نیازهای دانشجویان بسنجیم و با کارهای فاخر متناسب برای آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

کلید واژه ها: احمدرضا فیروزی


نظر شما :