توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی البرز؛

دوره های آموزشی سامانه ستاد ایران برگزار شد

۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۷ کد : ۱۳۱۰۴ معاونت آموزشی
معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان البرز به عنوان تنها مجری آموزش سامانه ستاد ایران (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) در استان البرز اقدام به برگزاری دوره های آموزشی این سامانه نموده است.
دوره های آموزشی سامانه ستاد ایران برگزار شد

محمود شکریان معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان البرز در این خصوص اظهار داشت: سامانه ستاد ایران به منظور انجام معاملات (خرید، مناقصه و مزایده) دستگاه های اجرایی در بستر وب است. این سامانه به دستگاه های اجرایی این توانایی را می دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را برای دستگاه ها و در یک سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با کلیه قوانین و مصوبات انجام دهند.

وی ادامه داد: تمام صاحبان مشاغل، دارندگان کسب و کارهای گوناگون در تمام سطوح و اصناف می توانند در معاملات دولتی برحسب نیازها و درخواست هایشان مشارکت نمایند. فراخوان های سامانه پس از ثبت، در صفحه اصلی سامانه منتشر و از این طریق بستری برای تعامل مستقیم و بی واسطه تامین کنندگان با دستگاه های اجرایی فراهم می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان البرز اضافه کرد: دوره های آموزشی سامانه ستاد ایران طی 3 روز از تاریخ 18 الی 20 آبان ماه در مرکز آموزش جهاددانشگاهی البرز برای دستگاه های اجرایی استان با عنوان آموزش سامانه خرید جزئی و متوسط، آموزش سامانه مناقصه و آموزش سامانه مزایده برگزار شد.

شکریان با اعلام آمادگی آموزش این سامانه برای کاربران بخش خصوصی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی آمادگی لازم جهت آموزش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برای سایر دستگاه های اجرایی را دارد.


نظر شما :