آغاز ثبت‌نام در مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز، با محوریت هنر و آی‌تی

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۷ کد : ۱۰۸۵۸ معاونت آموزشی
سرپرست مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز گفت: یکی از نکات مثبت این مرکز اختصاص صندوق وام قرض الحسنه به دانشجویان در کنار وام صندوق رفاه است .
آغاز ثبت‌نام در مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز، با محوریت هنر و آی‌تی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، محسن داور پناه در خصوص رشته‌های هنری دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز جهاد دانشگاهی البرز گفت: این مرکز با ۱۱ سال سابقه فعالیت آموزشی ثبت نام  برای ترم تحصیلی جدید را با محوریت گروه هنر آغاز کرده است.

وی در ادامه افزود: رشته‌های هنری که این مرکز در آن دانشجو می‌پذیرد شامل نقاشی، معماری، عکاسی، طراحی لباس، انیمیشن،گرافیک و چاپ پوشاک است که هرکدام از رشته‌ها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در دو یا سه گرایش دانشجو می‌پذیرد.

داورپناه افزود: البته رشته فناوری اطلاعات هم در این ترم تحصیلی دانشجو می‌پذیرد که این رشته به نوعی وظیفه جهاد دانشگاهی قلمداد شده و در زمینه‌های علمی و کاربردی فعال است، این رشته در دو مقطع کارشناسی و کاردانی پذیرای دانشجویان است، هرکدام از مقاطع در سه رشته فعال است .

این مسئول، مدرسین این مرکز را از اساتید نامی کشور دانست و اظهار کرد: همه مدرسین این مرکز از اساتید خوب و نامی کشور هستند که نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی فعال هستند .

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در ادامه افزود: این مرکز وابسته به جهاد دانشگاهی است و علی رغم اینکه سعی در آموزش هنر دارد، کارآفرینی هم در اولویت‌های این مرکز است تا آموزش‌ها کاربردی باشند .

داورپناه از تشکیل صندوق قرض الحسنه در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مرکز علاوه بر وام‌های صندوق رفاه دانشجویان کشور  که دارای  محدودیت است، صندوق قرض الحسنه دیگری هم برای دانشجویان خود اختصاص داده است .

وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو  در این مرکز گفت:  ظرفیت پذیرش دانشجو  در این مرکز برای هر رشته، ۷۵ نفر است که با توجه به تعداد متقاضیان تعیین می‌شود .

سرپرست مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در پایان اظهار کرد: کلاس‌های این مرکز از ابتدای مهر ماه در عظیمیه کرج آغاز می‌شود، پذیریش دانشجو براساس معدل دیپلم و سوابق تحصیلی در دروس مرتبط خواهد بود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این مرکز به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند .

کلید واژه ها: دانشگاه علمی و کاربردی رشته هنر رشته فناوری اطلاعات


نظر شما :