آرشیو اخبار

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جهاد دانشگاهی البرز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز با تاکید بر اینکه ضروری است در استان البرز به الگوی پایداری در بحث پیشگیری از اعتیاد برسیم، ادامه داد: برای دستیابی به این الگو به همکاری و تعامل جهاددانشگاهی بسیار امیدواریم.

ادامه مطلب
معاون استاندار البرز:

جهاد دانشگاهی به موضوع تروریسم فناوری ورود کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با تاکید براینکه فلسفه جهاددانشگاهی جبران عقب‌ماندگی کشور در حوزه علمی و فناوری است، گفت: باتوجه به شکل‌گیری جدید تروریسم از طریق فناوری و در حوزه‌هایی چون موبایل، تبلت، پیجرها و ... لازم است جهاددانشگاهی فعالیت خود را در این عرصه نیز تقویت کند.

ادامه مطلب
جهاد دانشگاهی به رفع آسیب‌های اجتماعی البرز کمک می‌کند
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز:

جهاد دانشگاهی به رفع آسیب‌های اجتماعی البرز کمک می‌کند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: براینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد همه ما وظیفه‌ای برعهده داریم لذا باید با همکاری و هم‌‌افزایی بیشتر باید معضلات اجتماعی را به حداقل برسانیم.

ادامه مطلب
اسکندریان:

فعالیت جهاددانشگاهی هدفمند است

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان البرز با اشاره به نگاه هدفمند و مبتنی بر رویکرد انقلابی در جهاددانشگاهی، گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی البرز نیز به تبعیت از اهداف تعیین‌شده جهاددانشگاهی از زمان فعالیت در این استان به خوبی وظایف خود را انجام داده است و کارنامه قابل قبولی دارد.

ادامه مطلب
معاون کارآفرینی جهاد دانشگاهی:

باور داریم که «جهاد دانشگاهی یک نهاد نیست یک فرهنگ است»

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گفت:  علی رغم اینکه افراد مختلفی با تفکرات متفاوت در بدنه جهاد دانشگاهی مدیریت داشته اند، سعی شده رفتار و عملکرد حرفه‌ای فارغ از نگاه سیاسی در این مجموعه جاری باشد و این افتخار ماست که در کنار تمام دولت‌های مستقر به عنوان معین و کمک حال حضور داشته و خود را بخشی از حاکمیت تلقی کرده‌ایم.

ادامه مطلب

نقش پررنگ جهاد دانشگاهی در سنگر علم و دانش

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به نقش پررنگ جهاد دانشگاهی در سنگر علم از زحمات این مجموعه تقدیر کرد و گفت: قبل از انقلاب مشابه این مجموعه را نداشتیم و این مجموعه یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی است.

ادامه مطلب

تقدیر از خبرنگار ایکنای البرز در همایش یاوران وقف شهرستان ساوجبلاغ

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ گفت: در سال جاری و طبق ارزیابی‌های انجام شده بین رسانه‌های استان، خبرنگار خبرگزاری ایکنای البرز فعالیت بسیاری در حوزه وقف و پوشش اخبار چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن این شهرستان داشته‌ است که از او به‌ عنوان رسانه برتر این حوزه تجلیل شد.

ادامه مطلب