دوره آشنایی با نورو مارکتینگ
دوره آشنایی با نورو مارکتینگ
نورومارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی شاخهای از علوم اعصاب است که در آن علت تمایل به خرید، استراتژی مشتری در خرید و نحوهی گزینش و تمایلات آنها را بر اساس فیزیولوژی مغز بررسی میکند. محققان بهواسطهی ابزارهایی مانند تصویربرداری مغزی، رصد چشمی و ثبت سیگنال ضمن شناخت مکانیسم دقیق مغزی، میتوانند به ناخودآگاه مخاطب نفوذ کنند و علتهای دقیقتری برای رفتارها بیابند که اینیکی از نقاط قوت این حوزه نسبت به تحقیقات سنتی بازار است. اگرچه این رشته جدید است اما تأثیرات قابلملاحظهای در حوزه تجارت بر جای گذاشته است و رویکردهای مثبتی نسبت به آینده وجود دارد بهگونهای که شرکتهای بزرگی چون گوگل و کوکاکولا استفاده از آن را بسیار بهصرفهتر از روشهای قدیمی میدانند.
برای ثبت نام در وبینار کلیک کنید
لینک ورود به وبینار : http://amjad.jde.ir/alborz/
نام جلسه : آشنایی با نورومارکتینگ
نام و نام خانوادگی : نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
رمز عبور : jahad
سرفصلهای کارگاه:
-
آشنایی با تاریخچه نورومارکتینگ
-
مزیت نورومارکتینگ نسبت به تحقیقات کلاسیک بازار
-
نقش مؤلفه شناختی توجه در جلب مخاطب
-
چگونگی استفاده از حواس در بازاریابی
-
نقش هیجان در تصمیمگیری
-
مثالهایی از کاربردهای نورومارکتینگ
مخاطبین:
-
فعالان در حوزه بازاریابی و فروش
-
مدیران مجتمعهای تجاری، فروشگاههای زنجیرهای
-
شرکتهای تبلیغاتی
-
فعالین عرصه رسانه و هنر
-
دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای مدیریت، روانشناسی، علوم شناختی و هنر