آرشیو اخبار

مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد گالری

سرپرست مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاددانشگاهی البرز از آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در ۱۵ کد رشته محل کاردانی و ۱۰ کد رشته محل کارشناسی برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز خبر داد.

ادامه مطلب
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز:

تفکر جهادی می تواند چراغ راه رفع موانع کشور باشد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: فرهنگ تفکر و حرکت جهادی همانگونه که پیش از این آزموده شده است، می‌تواند چراغ راه و الگو قابل اتکایی برای رفع موانع و مشکلات جامعه و کشور باشد.

ادامه مطلب
از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد البرز برگزار می‌شود؛

مسابقه تولید محتوا و پادکست از کتاب «امام حسین (ع) شهید فرهنگ پیشرو انسانیت»

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد البرز از برگزاری مسابقه تولید محتوا و پادکست از کتاب «امام حسین (ع) شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» نوشته علامه محمد تقی جعفری(ره) در ایام سوگواری ماه محرم خبر داد.

ادامه مطلب
ثمره ۴۱ سال فعالیت جهادی؛

از ذخیره خون بند ناف تا ساخت قطار ملی

رئیس جهاد دانشگاهی البرز گفت: جهاد دانشگاهی طی این سال‌ها در حوزه تجاری سازی و فناوری هم اقدامات قابل توجهی انجام داده و با اجرای طرح‌های مختلف نشان داده که هر زمان به این نهاد انقلابی اعتماد شده، نتیجه رضایت بخش بوده است.

ادامه مطلب
رئیس جهاد دانشگاهی واحد البرز:

تبلور روحیه نوآوری و خلاقیت در جهاد دانشگاهی مصداق بارز "ما می توانیم" است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: تکیه به توان داخلی و داشتن روحیه نوآورانه و خلاقانه در جهاد دانشگاهی مصداق بارز "ما می توانیم" در سایه کار جهادی است.

ادامه مطلب
استاندار البرز:

جهاد دانشگاهی یکی از بال‌های علمی انقلاب اسلامی است

استاندار البرز گفت: پژوهش در خصوص چرایی مهاجرت به استان‌های تهران و البرز برای احصا دقیق چالش‌ها و دغدغه‌ها و ترسیم مسیر صحیح برای حل آنها، ضرورت دارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند در این بخش وارد عمل شود.

ادامه مطلب

بهره مندی ۲۸۰۰ البرزی از برنامه های آموزشی و مشاوره ای مشاغل خانگی

مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی البرز از ثبت‌نام ۳۶۱۶ البرزی در طرح توسعه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: پس از ارزیابی ۲۸۰۰ نفر واجد شرکت در این طرح شدند تا از برنامه‌های آموزشی، مشاوره‌ای و زمینه‌سازی برای اتصال به بازار بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب