در قالب «طرح یادیار»؛

دیدار با خانواده شهید ابوالقاسم مختاری ننجی

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۴ کد : ۷۵۹۲۸ معاونت فرهنگی
اعضای جهاددانشگاهی به همراه چند تن از دانشجویان دانشگاه خوارزمی با خانواده شهید «ابوالقاسم مختاری ننجی» دیدار کردند.
دیدار با خانواده شهید ابوالقاسم مختاری ننجی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد البرز، اعضای جهاددانشگاهی به همراه چندتن از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در قالب «طرح یادیار» با خانواده شهید «ابوالقاسم مختاری ننجی » دیدار کردند.

شهید «ابوالقاسم مختاری ننجی» 24 فروردین 1366با ترکش خمپاره در شلمچه عملیات کربلای 8 به شهادت رسیدند. مزار این شهید مطهر در گلزار امام زاده محمد است.

بخشی از وصیت نامه شهید «ابوالقاسم مختاری ننجی» به شرح ذیل است؛

«........خدا را شکر می‌کنم که بر ما منت نهاد و ما را به راه راست هدایت نمود و توفیق شرکت در جهاد مقدس و حمایت و یاری انقلاب اسلامی را به ما عطا نمود. خدارا شکر می‌گذارم که ما را از تاریکی به روشنایی و از ظلمت به سوی نور هدایت نمود و همیشه ما را از رحمت بی‌پایان خود شامل نموده است. باری ای عزیزان، من خود روسیاهم و شما را توصیه می‌کنم به تقوای الهی و پرهیز از از گناه و عمل به مبانی اسلام و احادیث ائمه اطهار. چنانچه قرآن می‌فرماید: أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ ؛ خدا و رسولش و ولی فیقه‌اش که حضرت امام است، از ایشان پیروی نمائید و این امام عزیز را تنها نگذارید و ادامه دهنده راه شهدا باشید. ای خانواده عزیزم مرا ببخشید که هیچگاه نتوانستم فرزند شایسته‌ای برای شما باشم مرا حلال کنید و از تقصیرات من بگذرید. پیام من به برادرانم ادامه راه شهدا و بر خواهران و مادرم حفظ حجاب اسلامی، شرکت در صحنه‌های عبادی، سیاسی و پرشکوه انقلاب اسلامی است که این اعمال شما دشمنان اسلام را ناامید می‌کند.

در نبود من با صدای بلند گریه نکنید که منافقان خوشحال شوند. و شما ای برادران بسیجی توجه داشته باشید که نغمه‌های شوم دشمن را شناسایی کرده و آن را در نطفه خفه کنید و مبادا خود عاملی باشید در پیشبرد هدف‌های دشمنانی که همیشه در حال توطئه هستند باید توجه داشته باشید که امروز روز ایثار و استقامت است باید مقاومت کرد و از امام عزیز پیروی نمائیم و سنگر مدرسه و پایگاه را خالی نکنیم که دشمن در کمین است و من از همه‌ی شما حلالیت می‌طلبم و امیدوارم مرا ببخشید، ان شاءالله خدا ما را ببخشد......

 

انتهای پیام


نظر شما :