آرشیو اخبار

جهاد دانشگاهی استان البرز متولی کارگروه‌های ۴گانه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت شد

رئیس جهاد دانشگاهی البرز گفت: مسئولیت کارگروه‌های چهارگانه مربوط به ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت در ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز به جهاد دانشگاهی استان سپرده شده است.

ادامه مطلب
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار می کند؛

رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد

رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می شود.

ادامه مطلب

ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی گالری

مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد البرز با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در میان قشرهای مختلف جامعه ویژه برنامه های مختلفی برگزار کرد.

ادامه مطلب
در گردهمایی معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی صورت گرفت؛

تقدیر از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به عنوان مرکز برتر در جذب دانشجو گالری

عملکرد مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در گردهمایی معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی که به صورت مجازی برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

ادامه مطلب
مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان:

ایران دارای بزرگترین ذخیره خون بند ناف در خاورمیانه است

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به مزایای ذخیره سلول‌های بنیادی خون بند ناف برای درمان بیماری‌های احتمالی در آینده، گفت: مواردی موجود است که کودکی که فقط قادر به حرکت به صورت خزیدن بوده با سه مرتبه تزریق سلول‌های بنیادی قادر به راه رفتن به وسیله واکر شده است یا کودکی که هیچ تکلمی نداشته توانسته حروف را بیان کند.

ادامه مطلب
بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/ تاکید به انتقال تجربیات و عبرت‌ها به نسل جوان

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/ تاکید به انتقال تجربیات و عبرت‌ها به نسل جوان

جهاددانشگاهی در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد: اعضای این نهاد ضمن گرامیداشت این روز بزرگ مراتب حق‌شناسی و ارادت خود را به پیشگامان این مبارزه مقدس ابراز نموده و بار دیگر باافتخار اعلام می‌کنند در راه عزت و استقلال بیش‌ازپیش کشور عزیزمان و انتقال تجربیات و عبرت‌ها به نسل جوان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ادامه مطلب
شهردار کرج با حضور در جهاد دانشگاهی البرز مطرح کرد؛

آمادگی مدیریت شهری کرج برای استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی البرز

شهردار کرج با اشاره به اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی و مسائل خانواده گفت: با توجه به برخورداری جهاد دانشگاهی از گروه‌های پژوهشی در حوزه مسائل اجتماعی و خانواده، آمادگی داریم از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

ادامه مطلب