انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶ کد : ۶۹۰۵۶ اخبار مهم عمومی
جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در راستای تعامل و ارتباط موثر بین سازمانی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک تفاهم نامه منعقد کردند.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، این تفاهم نامه با حضور جلال نوری سرپرست جهاد دانشگاهی و رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز در راستای افزایش تعامل دوسویه بین این دو نهاد منعقد شد.

در راستای این تفاهم نامه مقرر شد همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی و کمیته امداد البرز در زمینه فعالیت‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و ... افزایش یابد.

علاوه براین، طبق این تفاهم نامه شرایط بهره مندی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و امکانات و توانایی‌های طرفین بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی البرز در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین دو نهاد، اظهار کرد: این تفاهمنامه با محوریت همکاری متقابل آموزشی، فرهنگی، علمی، پژوهشی و فناوری به‌منظور بسترسازی مناسب برای توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر منعقد شد.

جلال نوری ضمن معرفی ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد با ارائه بسته آموزشی برای جامعه هدف کمیته امداد البرز در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های آنها گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی آن طور که باید و شاید شناسانده نشده، توضیح داد: پژوهشگاه رویان، مراکز خون بند ناف، مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، پژوهشکده گیاهان دارویی و مراکز  آموزشی تخصصی کوتاه مدت تنها بخشی از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه امروز اشتغالزایی به ویژه برای اقشار محروم و آسیب پذیر است، گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند در قالب اجرای طرح‌های مختلف از قبیل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، نوآوری شغلی مددجویان، هدایت تحصیلی دانش آموزان، مشاغل خانگی  و... با این نهاد مردمی همکاری داشته باشد.

رضا البرزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در ادامه این جلسه گفت: با انعقاد این تفامه نامه همکاری در بخش‌های مختلفی مانند همکاری ‌های آموزشی، انجام امور پژوهشی، مطالعاتی و مشاوره، همکاری‌های فرهنگی و... از ظرفیت و پتانسیل جهاددانشگاهی در توانمندسازی مددجویان بهره خواهیم گرفت.

رضا البرزی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های زیادی دارد و از این ظرفیت‌ها متناسب با نیاز روز جامعه استفاده می‌کند، گفت: کمیته امداد به دنبال بهره گیری از ظرفیت‌های این‌مجموعه برای تحقق بخشی از اهداف خود است.

کلید واژه ها: ظرفیت جهاد جهاد دانشگاهی دانشگاهی همکاری البرز امداد البرز کمیته امداد البرز نامه تفاهم نامه


نظر شما :