استاندار البرز:

راهکارهای جهاد دانشگاهی می‌تواند در حل مسائل اجتماعی البرز موثر باشد

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۶۰۷۸۶ حوزه ریاست اخبار مهم
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از سرمایه‌های علمی کشور، توانسته الگوی خوبی در فعالیت علمی و جهادی ایجاد کند.
راهکارهای جهاد دانشگاهی می‌تواند در حل مسائل اجتماعی البرز موثر باشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، مجتبی عبداللهی با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی کارهای بزرگ و شناخته شده‌ای انجام داده و بر مبنای ارزش‌ها به الگوی خوبی از فعالیت علمی و جهادی تبدیل شده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی همیشه محیطی جذاب برای فعالیت و تکاپوی علمی - فرهنگی جوانان کشور بوده است، افزود: به همین دلیل جهاد دانشگاهی شرایطی را فراهم کرده تا جوانان با ورود به محیط کاری به کسب تجربه و کمک به کشور بپردازند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی در کشور، نبود ارتباط میان دانشگاه و صنعت بوده که جهاد دانشگاهی تا حدودی توانسته نقش ارتباطی خود را میان این دو ایفا کند؛ ضمن اینکه از راهکارهای این نهاد برای بیشتر شدن هر چه بیشتر این ارتباط استقبال می‌کنیم.

استاندار البرز به اقداماتی که طی دو سال اخیر از سوی دولت سیزدهم در استان البرز صورت گرفته هم اشاره کرد و گفت: در اقدامات اخیر به دنبال افزایش رضایت‌مندی شهروندان و وحدت و انسجام بین مردم و مدیران هستیم؛ این اقدامات در نهایت باید به حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی منجر شود. در این بخش مجموعه جهاد دانشگاهی با تجربیات خود می‌تواند با پایش و بررسی وضعیت گذشته، وضعیت کنونی و ارزیابی وضعیت آینده استان به خصوص در بخش مسائل اجتماعی به ما راهکار ارائه دهد و کمک کند.

وی در خصوص حمایت از طرح‌های ملی و استانی جهاد دانشگاهی البرز یادآور شد: تا جایی که بتوانیم از این طرح‌ها حمایت می‌کنیم. جهاد دانشگاهی مجموعه باتجربه و توانمندی است و نهادهای استان می‌توانند از تجربیات و توانمندی‌های این نهاد به خوبی استفاده کنند./ایسنا

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی البرز


نظر شما :