در قالب دومین طرح ملی راه بلد؛

دانشجویان خوارزمی از دیجی کالا؛ بزرگترین مرکز پردازش خاورمیانه بازدید کردند

۳۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۳ کد : ۷۶۸۳۰ معاونت فرهنگی
دانشجویان رشته مهندسی صنایع دانشگاه خوارزمی در قالب دومین طرح ملی «راه بلد» از مرکز پردازش دیجی کالا بازدید کردند.
دانشجویان خوارزمی از دیجی کالا؛ بزرگترین مرکز پردازش خاورمیانه بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، هدا اصل روستا مدیر سازمان دانشجویان استان البرز گفت: این بازدید علمی در قالب دومین طرح ملی «راه بلد» با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خوارزمی برگزار شد. در این بازدید 40 تن از  دانشجویان خوارزمی رشته‌ی مهندسی صنایع  به همراه استاد خود، دکتر سید حمیدرضا پسندیده عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی از مرکز پردازش دیجی کالا بازدید کردند.

وی افزود: طرح ملی «راه بلد»  از طرح‌های هماهنگ سازمان دانشجویان است که در نظر دارد ضمن آشناسازی جوانان با الگوهای موفق کارآفرینی و بازدید از دستاوردهای شاخص کارآفرینی، بتواند گامی هدفمند در مسیر تقویت روحیه خودباوری و روحیه کار و امید برای دانشجویان برای ایجاد کسب و کارهای نوین و مخصوص به خود بردارد.

اصل روستا ادامه داد: ایجاد زمینه‌های مناسب برای ارتقاء تفکر خویش فرمائی، خلاقیت و کارآفرینی،  پرورش ایده های نو و تشویق جوانان به فضای کارآفرینی با بازدید از دستاوردهای فناورانه و کارآفرینانه موفق،  ارتقاء توانمندی‌های جوانان به همراه کسب مهارت، توان افزایی و علم‌افزایی، ارتقاء روحیه امید، استقالل طلبی و هویت‌جویی در بین جوانان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی در پایان گفت:  دانشجویان در این بازدید با نحوه‌ی فعالیت آنها آشنا شدند و از مشاوره و تجارب مدیران آنها بهره مند شد.

گفتنی است؛ برادران محمدی در سال 1385، دیجی کالا را بنیان گذاشتند. شمار پرسنل نخستین این شرکت، 5 تن بود و برپایه‌های گفته‌های مدیران، در حال حاضر دیجی کالا بزرگترین مرکز پردازش خاورمیانه است و در حال حاضر 12 هزار پرسنل در کل واحدهای دیجی کالا با تنوع کالایی 12 میلیون در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام


نظر شما :