تقدیر از خبرنگار ایکنای البرز به عنوان فعال حوزه نماز

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳ کد : ۷۴۴۴۱ معاونت فرهنگی
خبرنگار ایکنای البرز به عنوان خبرنگار برتر در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزیده شد.
تقدیر از خبرنگار ایکنای البرز به عنوان فعال حوزه نماز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی در حاشیه نشست با خبرنگاران فعال حوزه نماز اظهار کرد: روز خبرنگار روز تکریم از عزیزانی است که با تحمل سختی‌ها به حقایقی می‌پردازد و به رشد و توسعه جامعه  ثمر می‌بخشد و به مثابه دیده‌بانان امین جامعه است؛ در البرز خبرنگاران فعال در حوزه نماز با ستاد اقامه نماز استان در پوشش خبرها، برنامه‌ها و در بیان نقاط قوت و ضعف و موانع اقامه نماز همکاری خوبی دارند.

وی گفت: برخی از خبرنگاران در طول سال ارتباط و همراهی بیشتری با ستاد نماز دارند که به‌عنوان یاور نماز و فعال نمازی به پوشش خبرهای  این ستاد می‌پردازند که امروز فرصتی به دست آمده تا از آنها تقدیر شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه همانگونه که نماز ستون دین است، ترویج فرهنگ اسلامی و تشویق به نماز از کارهای مهم رسانه در خنثی سازی حربه‌های دشمنان نظام است، و خبرنگاران دلسوز و انقلابی می‌توانند با فعالیت مستمر در انتشار اخبار درست نقشه‌های دشمنان قسم خورده کشور را خنثی کنند.

لازم به به ذکر است در پایان این مراسم از الناز دادمهر خبرنگار ایکنای استان البرز به عنوان خبرنگار فعال در حوزه ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.

انتهای پیام


نظر شما :