جهاد دانشگاهی البرز دوره آموزش طلاسازی برگزار می‌کند

۱۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۶ کد : ۷۳۳۵۵ معاونت آموزشی اخبار مهم
یک مدرس طلاسازی از برگزاری دوره آموزشی طلاسازی در جهاد دانشگاهی استان البرز خبر داد و گفت: یادگیری طلاسازی یک سرمایه‌گذاری برای آینده است.
جهاد دانشگاهی البرز دوره آموزش طلاسازی برگزار می‌کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، پیام قلیچ خانی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش طلاسازی در جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طلاسازی یک هنر و حاصل خلاقیت و ذوق و مهارت سازنده آن است که برای انجام آن علاوه بر استعداد، به دانش طراحی و تجربه که از طریق آموزش و کار به دست می‌آید نیاز دارد.

وی افزود: علاوه بر این یک سازنده طلا و جواهر فراتر از ساختن طلا در یک شغل خدماتی قرار دارد که با طراحی و ساخت نوع خاصی از یک سفارش، به مشتریان برای به دست آوردن طرح مورد نظر خود کمک می‌کند.

این مدرس طلاسازی ادامه داد: کسی که بتواند از یک فلز یک اثر ارزشمند خلق کند، قطعا هنر او ستودنی است و قیمتی روی آن نمی‌توان گذاشت. صرف نظر از زیبایی و هنر طلاسازی، این شغل برای همه اقشار شامل بازنشستگان، بانوان، نوجوانان و جوانان که با طی دوره‌های عملی و تئوری علاقه‌مند به ایجاد کسب و کار در آینده هستند، گزینه مناسبی خواهد بود. از طرفی روی این شغل می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده هم حساب کرد.

این طلاساز ادامه داد: به همین منظور دوره‌های آموزش طلاسازی در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و در قالب این دوره آموزشی صفر تا ۱۰۰ طلاسازی را آموزش خواهیم داد. این دوره آموزشی شامل عیار کردن و ذوب کردن فلز قیمتی، نوردکاری، آموزش جوشکاری و آموزش سوهان و پرداخت کاری است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعداز ظهر به واحد جهاد دانشگاهی واقع در عظیمیه مراجعه کنند و یا برای ثبت نام با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۱۹۸ و شماره ۰۹۳۵۴۶۷۰۴۰۱ و جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۷۸۳۵۵۱۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: آموزش طلاسازی جهاد دانشگاهی هنر


نظر شما :