حضور جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در جهاددانشگاهی البرز

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۰ کد : ۶۸۹۱۲ معاونت آموزشی اخبار مهم
جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در محل جهاددانشگاهی واحد البرز از برگزاری موفق دوره های آموزشی سرباز ماهر توسط جهاددانشگاهی قدردانی کرد.
حضور جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در جهاددانشگاهی البرز

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی واحد استان البرز، سردار موسی کمالی در این نشست که با حضور سرپرست جهاددانشگاهی و معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز برگزار شد،  با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان به عنوان یک برنامه تکلیفی در اولویت کاری ارتش، سپاه و فراجا قرار گرفته است، اعلام کرد: تاکنون برای یک میلیون و۴۵۰ هزار سرباز کشور گواهینامه مهارت صادر شده است.

وی افزود: سالانه بیش از ۳۰۰ هزار جوان در قالب سربازی وارد نیروهای مسلح می شوند که برای آنان برنامه های تخصصی و عمومی مهارت پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: باید هر سرباز حداقل با یک مهارت تخصصی و پنج مهارت عمومی ترخیص شود و در تلاش هستیم آمارها در این زمینه را به حداکثر برسانیم .

کمالی گفت: از مجموع یک میلیون و۴۵۰ هزار گواهی نامه مهارت صادر شده برای سربازان ۷۸۰ هزار مورد آنها مهارت تخصصی است که جا دارد از همراهی فرماندهان و مسوولان در این زمینه قدردانی کنیم.

همچنین در این نشست جلال نوری سرپرست جهاددانشگاهی واحد البرز با اشاره به فعالیت های این نهاد در امر آموزش به ویژه آموزش جوانان اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی همواره آموزش نسل جوان را با هدف ورود به بازار کار سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

وی افزود: آموزش سربازان براساس انعقاد تفاهم نامه همکاری با نیروهای مسلح، طی سال های اخیر توسط این نهاد برگزار شده و تمام تلاش همکاران در مجموعه جهاددانشگاهی البرز این بوده که این آموزش ها برای افراد مثمرثمر باشد.

در ادامه محمود شکریان معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز نیز به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری دوره های سرباز ماهر در استان البرز پرداخت.

کلید واژه ها: مهارت جهاددانشگاهی البرز جهاددانشگاهی آموزش سرباز نهاد


نظر شما :