سرپرست جهاد دانشگاهی البرز:

دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت البرز است

۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۲ کد : ۶۸۱۴۰ حوزه ریاست اخبار مهم
سرپرست جهاد دانشگاهی البرز گفت: دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت استان با استفاده از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و تجاری‌سازی فناوری است که همه این ظرفیت‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف استان موثر باشد.
دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت البرز است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، جلال نوری روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به نوعی واحد R&D (تحقیق و توسعه) البرز است و امیدوارم بتوانیم در این حوزه به عنوان بازوی مراکز تحقیقی و پژوهشی، ادارات و سازمان‌های استان اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقی روی زمین مانده کارنامه درخشانی دارد، توضیح داد: جهاد دانشگاهی با انجام پژوهش و به ویژه تحقیقات خلاق و مبتکرانه توانسته خود را در کشور و بلکه در بعضی از پژوهش‌ها در دنیا مطرح کند.

این مسئول تصریح کرد: این نهاد همواره در حال به‌روزرسانی فعالیت‌های خود است و در مقاطع مختلف بر حسب نیازهای روز، به برخی از حوزه‌های پژوهشی ورود کرده و وقتی نیاز جامعه نسبت به کار در این حوزه‌ها کمتر شد، بر حسب نیازهای جدید ایجاد شده، پژوهش در سایر حوزه‌ها را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: بخشی از اولویت‌های پژوهشی ما از روند شکل‌گیری اتفاقات استان متأثر است که از بین آنها می‌توان به  مساله کم آبی البرز  اشاره کرد که در این راستا به دنبال تهیه نقشه راه آب استان هستیم.

نوری تاکید کرد: دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت استان با استفاده از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و تجاری‌سازی فناوری است که همه این ظرفیت‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف استان موثر باشد.

سرپرست جهاد دانشگاهی البرز افزود: این نهاد انقلابی تاکنون موفقیت‌های روزافزونی را در سطح  استان و مسائل کلان کشور رقم زده است که امیدواریم این روند با قدرت ادامه داشته باشد.

کلید واژه ها: استان حوزه پژوهشی جهاد دانشگاهی


نظر شما :