قدردانی از بانوان برتر البرز/دو عضو جهاد دانشگاهی در میان برگزیدگان

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۶ کد : ۶۸۱۳۸ معاونت پژوهشی
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستیم که بانوان در انجام تعهدات و وظایف محوله، بسیار کوشا، دقیق و منظم هستند و با حساسیت نسبت به تحقق اهداف، ورود می‌کنند.
قدردانی از بانوان برتر البرز/دو عضو جهاد دانشگاهی در میان برگزیدگان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم گرامیداشت زن روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ به همت اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز با حضور بانوان شاغل در ادارات و دستگاه‌های استان در سالن همایش‌های شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به تمامی بانوان ایران اسلامی تبریک گفت.

وی در ادامه به نقش بانوان در ادوار و گردنه‌های سخت تاریخی کشور، پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و... اشاره کرد و گفت: بی شک اگر ایثارگری‌ها، حمایت‌ها و جانفشانی‌های بانوان، شانه به شانه مردان نبود، اکنون به چنین افتخار و قدرتی دست نمی یافتیم.

عبداللهی افزود: بانوان ایرانی به تاسی از بانو فاطمه زهرا(س)، همواره با ایمان راسخ، نجابت، وقار و اقتدار در عرصه‌های سخت و پیچیده مقابله با دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حضور موثر داشته‌اند.

وی گفت: حدود نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و به طور قطع طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) در جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی نقش یکسانی را با مردها دارند.

وی گفت: بر این باور هستیم که بانوان در انجام تعهدات و وظایف محوله، بسیار کوشا، دقیق و منظم هستند و با حساسیت نسبت به تحقق اهداف، ورود می‌کنند.

عبداللهی افزود: در انتخابات پیش رو نیز همچون گذشته شاهد خواهیم بود که بانوان ایران اسلامی با عقلانیت و شور به عنوان الگو و پیشرو در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حضور پررنگی را به رخ جهانیان بکشند.

گفتنی است، در این مراسم از ندا رحیم‌پور معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز و پروانه فرهادبیگی عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی البرز در بخش بانوان فرهیخته استان قدردانی شد.

کلید واژه ها: بانوان البرز


نظر شما :