دیدار نوروزی جهادگران استان البرز

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱ کد : ۶۷۹۲ حوزه ریاست
سرپرست جهاد دانشگاهی البرز گفت: آن چیزی که کارکنان جهاد دانشگاهی را متمایز می‌کند سختکوشی، صداقت و روحیه جهادی است و باید تلاش کنیم در سال ۹۸ هم این روحیه را حفظ کنیم.
دیدار نوروزی جهادگران استان البرز

سرپرست جهاد دانشگاهی البرز گفت: آن چیزی که کارکنان جهاد دانشگاهی را متمایز می‌کند سختکوشی، صداقت و روحیه جهادی است و باید تلاش کنیم در سال 98 هم این روحیه را حفظ کنیم.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد البرز، احمدرضا فیروزی در دیدار نوروزی کارکنان جهاد دانشگاهی البرز که روز گذشته دوشنبه 19 فروردین انجام شد

به وقوع سیل در بسیاری از مناطق کشور اشاره کرد و گفت: این سیل تلاطم جانی، مالی و عاطفی زیادی در کشور ایجاد کرد و دردآور بود که اثرات آن همچنان در برخی از استان‌ها ادامه دارد.

فیروزی افزود: اگر بتوانیم در حد توان به برون رفت از این بحران کمک کنیم کاری بزرگ انجام داده‌ایم؛ کمک به این موضوع هم فقط مالی نیست مثلاً عکاس ایسنا البرز چند روز در مناطق سیل‌زده گلستان مستقر شد.

وی در ادامه از تلاش‌های دکتر هاشمی رئیس و دکتر منزوی معاون پژوهشی پیشین جهاد دانشگاهی البرز هم قدردانی کرد.

فیروزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌ها در جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محور اصلی حرکت در جهاد دانشگاهی، برنامه ششم توسعه این نهاد است که دو سال از آن را پشت سر گذاشته‌ایم و انتهای سال گذشته اصلاحات مورد نیاز برای ادامه سه سال باقیمانده صورت گرفت تا براساس آن به تحقق اهداف مورد نظر در این برنامه امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بر حسب علاقه و نگاهی خاص از سال‌های پیش شکل گرفته و تا کنون ادامه پیدا کرده است گفت: مهمترین خصیصه‌هایی که جهاد دانشگاهی را متمایز کرده صداقت، سختکوشی و روحیه جهادی است و تمام تلاش ما باید به گونه‌ای باشد که این روحیه جهادی را حفظ کنیم چون اگر این روحیه از دست برود دچار روزمرگی خواهیم شد و پویایی جهاد از دست می‌رود.

سرپرست جهاد دانشگاهی البرز ادامه داد: جهاد دانشگاهی همیشه پیشگام و پیشرو بوده و نوآوری کرده است، بسیاری از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی برای اولین بار محقق شده که این یک مزیت است و باید بتوانیم این را حفظ کنیم، در حوزه‌های مختلف می‌توانیم با همین نگاه حرکت خوبی داشته باشیم و این می‌طلبد که همه دست به دست هم بدهیم و خودمان را جدا از مجموعه جهاد دانشگاهی نبینیم.


نظر شما :