نماینده ولی فقیه در البرز:

جهاد دانشگاهی زمینه گسترش بیشتر خدمات خود در البرز را فراهم کند

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۱ کد : ۶۰۹۵۰ حوزه ریاست اخبار مهم
امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مهاجرپذیری کرج و وجود قومیت‌های مختلف در استان البرز فرصت مناسبی است که می‌توان از این مزیت برای پیشرفت استان استفاده کرد.
جهاد دانشگاهی زمینه گسترش بیشتر خدمات خود در البرز را فراهم کند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، گفت: برای پیشرفت و توسعه استان البرز ضرورت دارد دستگاه‌ها از حرکت‌های جزیره‌ای پرهیز کنند و با ایجاد ارتباط مستمر و انسجام در فعالیت‌ها، سبب ساز ساماندهی و شکوفایی استان شوند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به ظرفیت جهاد دانشگاهی استان در حوزه مشاوره‌های کارآفرینی و کسب و کار تصریح کرد: با توجه به این که مراجعین زیادی به دفتر امام جمعه برای اشتغال مراجعه می‌کنند؛ جهاد دانشگاهی در این راستا می‌تواند بسترهای مورد نیاز را برای راهنمایی و مشاوره شغلی آنها ایجاد نماید.

وی ضمن استقبال از برنامه‌های جهاد دانشگاهی به ویژه فعالیت‌های بانک خون بند ناف در استان البرز، خطاب به مسئولان این واحد استانی گفت: فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم برسانید و با تبلیغات مناسب از جمله استفاده از فضای مصلای کرج در نمازهای جمعه برای اطلاع رسانی این فعالیت‌ها، زمینه را برای گسترش خدمات فراهم سازید./ ایسنا


نظر شما :