بررسی ظرفیت‌های هم افزایی میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی البرز

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۷ کد : ۶۰۵۷۴ حوزه ریاست
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هم افزایی بین اداره کل میراث‌فرهنگی و جهاد دانشگاهی البرز در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان خبر داد.
بررسی ظرفیت‌های هم افزایی میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی البرز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، جلسه مشترک مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی البرز برای بررسی ظرفیت‌های هم افزایی دو دستگاه برگزار شد.

رحیم خاکی مدیرکل میراث فرهنگی البرز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای جهاد دانشگاهی برای همکاری اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات، گسترش پژوهش‌ها در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی است که با همکاری با جهاد دانشگاهی امکان تحقق این امر به بهترین نحو وجود دارد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به تجربیات مطالعاتی و اجرایی جهاد دانشگاهی البرز افزود: در زمینه‌های مختلفی چون تدوین اطلس جامع گردشگری، صنایع دستی و استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در زمینه های میراث‌فرهنگی و آموزش‌های مختلف می‌توان از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی بهره برد.

وی حفاظت از آثار و محوطه‌های تاریخی را یکی از موضوعاتی عنوان کرد که نیازمند همکاری همه جانبه و فرهنگسازی مردمی است و برای این منظور هم افزایی با دیگر دستگاه‌ها ضروری است.

در این جلسه رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی البرز به بیان توانمندی‌های این مجموعه در زمینه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداختند و مقرر شد تفاهم‌نامه ای برای گسترش همکاری‌ها تنظیم و به امضای طرفین برسد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی البرز میراث فرهنگی گردشگری صنایع


نظر شما :