رونمایی از پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۵۹۲۵۶ عمومی
پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» رونمایی شد.
رونمایی از پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، با نزدیک شدن به 16 مردادماه، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، از پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» در اداره کل روابط عمومی این نهاد رونمایی شد.



شانزدهم مردادماه امسال، جهاددانشگاهی به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی، چهل و سه سال از حیات پر افتخار خود را پشت سر خواهد گذاشت. نهادی که از ابتدای فعالیت در سال 1359 همواره مصمم بوده تا با اعتماد به جوانان و اتکاء بر مدیریت جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی در راه عزّت و پیشرفت دانش بنیان کشور قدم بردارد.

 امروز به مدد چهل‌وسه سال اقدامات جهادگران با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی؛ این نهاد به ظرفیتی امیدبخش در جامعه تبدیل شده است که از دستاوردهای آن در حوزه‌های پزشکی، مهندسی و کشاورزی تا ارائه آموزش‌های تخصصی و اقدامات فرهنگی، عموم مردم ایران اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

گرافیست و طراح این پوستر با ارایه توضیحاتی در رابطه با مفاهیم، نمادها و نشانه‌های مستتر در طراحی پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت که فرم بالارونده و رو به رشد نقشمایه‌های ایرانی برای القای مفهوم پیشرفت و امید انتخاب شده و تلاش شد تا در عین کمک به مفهوم, فکر و تصور کلی کار، مکمل خوبی برای تایپوگرافی و عنوان اصلی پوستر باشد.

نقش مایه‌ها و گل‌های بالارونده همزمان با القای مفاهیم بالا می‌توانند نماد و نشان خوبی از نسل جوان باشند و رویش و زایش و نوآوری را القا کنند.

همچنین خورشید نمادی از امید و نگاه به آینده را القا می کند و در پس زمینه فضای روز و روشنایی نمادی از ایمان است که راه را برای پیشرفت هموار می کند.

گفتنی است، مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و معرفی جهادگران نمونه امسال 16 مرداد ماه، همزمان با سالروز تشکیل این نهاد برگزار می شود.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :