آغاز ثبت نام در مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۵ کد : ۵۸۳۸۱ معاونت آموزشی اخبار مهم
رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور در این مرکز خبر داد.
آغاز ثبت نام در مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، سید مرتضی سادات حسینی با اشاره به آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی کرج گفت: پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای مهرماه ۱۴۰۲از ۲۸ خرداد به مدت محدود آغاز می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با اشاره به مزایای تحصیل در این دانشگاه ادامه داد: یکی از مزیت‌های این مرکز دانشگاهی برخورداری از صندوق قرض الحسنه دانشجویی است که دانشجویان می‌توانند به سهولت از تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق با اقساط ۱۶ ماهه برای پرداخت شهریه و یا پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینانه خود استفاده کنند.

وی افزود: دانشگاه جهاددانشگاهی استان البرز دبیرخانه دائمی رویدادهای تخصصی در حوزه ماًموریت و رشته‌های دانشگاه است و در راستای ارتباط صنعت با دانشگاه هرساله رویدادهای تخصصی بسیاری را با همکاری نهادها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و با بهره مندی از توانمندی های دانشجویان، مدرسان و همکاران برگزار می‌کند.

 وی همچنین از امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کرج خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با داشتن مراکز نوآوری و شکوفایی همچنین به کارگیری اساتید مجرب و نامی در سطح ملی و بین المللی و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت‌های کامپیوتری، کارگاه تخصصی خیاطی، استودیو و آتلیه مجهز عکاسی، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود و سالانه شاهد کسب مقام های برتر مدرسان و دانشجویان در جشنواره ها و مسابقات استانی،کشوری و ملی هستیم.

 سادات حسینی با اشاره به آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی کرج خاطرنشان کرد: این مرکز در رشته‌های مدیریت کسب و کار، روابط عمومی، مترجمی زبان انگلیسی آثار مکتوب و متون رسمی، حقوق قضایی، انیمیشن، طراحی گرافیک، سینما تدوین فیلم، هنرهای تجسمی عکاسی، هنرهای تجسمی نقاشی، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی لباس، معماری -معماری داخلی، اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار برنامه سازی کامپیوتری در مقطع کاردانی برای مهر ماه سال ۱۴۰۲ پذیرش دانشجو دارد.

 وی ادامه داد: همچنین در رشته های مدیریت کسب و کار، طراحی و توسعه برند، روابط عمومی امور رسانه، مترجمی خبر انگلیسی، حقوق قضایی، طراحی گرافیک-رسانه های چاپی، طراحی گرافیک-تصویرسازی، عکاسی تبلیغات، نقاشی نقاشی، طراحی و تکنولوژی دوخت، طراحی و الگوسازی پوشاک لباس اجتماعی و مشاغل، معماری طراحی محیط داخلی، مهندسی فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری برنامه سازی وب برای مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو داریم.

 سادات حسینی در خصوص نحوه ثبت‌نام در این مرکز گفت: با توجه به محدودیت زمانی بازه ثبت نام علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه واقع در کرج - عظیمیه - میدان گلستان - خیابان میخک و یا مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در رشته مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۹۸ -۰۲۶ تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: طراحی طراحی گرافیک مرکز مرکز آموزش مرکز آموزش علمی مرکز آموزش علمی کاربردی دانشجویان آموزش آموزش علمی


نظر شما :