آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان البرز برگزار می‌شود

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۲ کد : ۵۷۷۶۰ معاونت آموزشی
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز از ثبت نام ۲۴۹۸ نفر در استان البرز برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، محمود شکریان گفت: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی، دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان البرز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون با تعداد ۲۴۹۸ شرکت کننده روز جمعه مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان البرز ادامه داد: متقاضیانی که در زمان مقرر از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک  اقدام کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی در خصوص متقاضیان شرکت کننده در این آزمون گفت: این آزمون با ۱۱۶۸ متقاضی خانم و ۱۳۳۰ متقاضی آقا جهت استخدام در دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد. با توجه به ظرفیت مناسبی که در استان ایجاد شده تعداد کثیری از این افراد پس از یک ماه از تاریخ برگزاری آزمون و  قبولی در آزمون طی یک مصاحبه گزینشی استخدام خواهند شد.

این آزمون با همکاری سازمان مدیریت برنامه و بودجه به عنوان کارفرما و جهاد دانشگاهی استان البرز به عنوان مجری و آزمونگر روز جمعه برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: استان البرز اجرایی دستگاه اجرایی


نظر شما :