به مناسبت هفته روانشناس؛

روانشناسان مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی البرز تجلیل شدند

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۴ کد : ۵۶۷۵۴ معاونت پژوهشی
به مناسبت هفته جهانی روانشناس و مشاوره، روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد استان البرز مورد تجلیل قرار گرفتند.
روانشناسان مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی البرز تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، درنشستی که به مناسبت هفته جهانی روانشناس و مشاوره برگزار شد، از زحمات و تلاش های مرکز مشاوره این واحد قدردانی به عمل آمد.

در نشست صمیمانه ای که با حضور احمدرضا فیروزی رئیس جهاددانشگاهی البرز، ندا رحیم پور معاون پژوهشی جهاددانشگاهی البرز و جمعی از روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره برگزار شد، حاضرین به بیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای ارائه خدمات بهتر به مراجعین پرداختند.

جهاددانشگاهی استان البرز در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی با راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی استان البرز، با استفاده از کادر مجرب و بهترین متخصصان در امر روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی و مشاوره خانوادگی، فردی، انواع اختلالات شخصیتی، اختلال خواب، نوروفیدبک، مشاوره تحصیلی و ... همچنین برگزاری کارگاه های عمومی و تخصصی روان شناسی در این راه قدم برداشته است.

گفتنی است، روانشناسی دانش مطالعه ی رفتار و ذهن انسان است. روانشناس با تکیه بر دانش و تجربه خود می تواند با افراد مختلف وارد ارتباط شده و تا حد مورد نیاز آنها را بشناسد و راهکار مناسبی را برای مشاوره، روانکاوی و بهبود وضعیت مراجعه کننده ارائه دهد.

اهمیت وجود علم روانشناسی برای درمان بیماری های روان و بهبود حال روحی افراد سبب انتخاب روزی به عنوان روز روانشناس و مشاور شده است.

سازمان ملل متحد هر سال روزی را برای روز جهانی روان شناسی گرامی می دارد. هم زمان با سازمان ملل، انجمن روان شناسی آمریکا (APA) و دیگر انجمن های روان شناسی سراسر جهان این روز را گرامی می دارند. روز جهانی روان شناسی در سازمان ملل، مصادف با 28 آوریل یعنی 9 اردیبهشت است.

در این روز در راستای معرفی هرچه بهتر این شاخه از علم در سرتاسر جهان، مراسم هایی برگزار می شود. روز روانشناس و مشاور باعث شد تا به اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود.

کلید واژه ها: مشاوره روانشناسی استان البرز


نظر شما :