توسط جهاد دانشگاهی البرز؛

طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در البرز اجرا می شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ کد : ۵۵۷۸۰ معاونت آموزشی
تفاهم نامه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مابین شرکت آب منطقه‌ای، جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش البرز منعقد شد.
طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در البرز اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، این تفاهم نامه با هدف آموزش هماهنگ 6 هزار نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه در قالب طرح ملی دانش آموزی نجات آب در مناطق آموزشی استان در جهت آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و مشارکت برای مصرف بهینه آب مابین شرکت آب منطقه‌ای، جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش البرز منعقد شد.

این طرح که توسط جهاد دانشگاهی البرز برگزار می شود، گامی در راستای ترویج فرهنگ مدیریت صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان دوره اول متوسطه محسوب می‌گردد. با آموزش دانش آموزان دوره اول متوسطه شرکت کننده در این طرح روحیه شناخت منابع طبیعی، خدادادی و شیوه نگهداری از این منابع در میان دانش آموزان تقویت خواهد شد.

نگاه و تلقی در مراقبت از آب، یک اصل در فرهنگ سازی است. فرهنگی که از رفتار مستمر و برخورد انسان با منابع طبیعی برگرفته می‌شود. منابع آبی محدودند و نگه ‌داشت این منابع خدادادی یک اصل مهم و حیاتی است. در این طرح تلاش می‌شود دانش آموزان به عنوان یک سفیر در جامعه معرفی شوند و به گسترش فرهنگ حفظ منابع طبیعی کمک کنند.

 

کلید واژه ها: منابع طبیعی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه آب داناب


نظر شما :