از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز؛

سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای برگزار می‌شود

۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰ کد : ۵۲۷۴۲ معاونت فرهنگی اخبار مهم
سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای ویژه‌ی دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشاهی واحد استان البرز، سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای به‌صورت هماهنگ از سوی سازمان انتشارات در واحدهای استانی جهاددانشگاهی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج گفتمان علم ویژه‌ی دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات دانشجویان می‌بایست کتاب‌های مورد نظر خود را در سه دقیقه معرفی کنند و در این سه دقیقه مهمترین پیام و ایده اصلی کتاب و یا برشی از کتاب موردنظر را به مخاطبان منتقل نمایند.

قاسمی جیردهی خاطرنشان کرد: ملاک اصلی ارزیابی، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارائه و رعایت فنون و مهارتهای ارتباطی است. امتیازات هر نفر پس از ارائه توسط هیئت داوران و بر اساس فرمهای ارزیابی محاسبه می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز یادآور شد: این مسابقات در دو بخش آزاد و تخصصی برگزار می‌شود. در بخش آزاد داوطلبان هر کتابی را با هر موضوعی که علاقه‌مند هستند، می‌توانند ارائه کنند و در بخش تخصصی با موضوعات «مطالعات جمعیت» می‌توانند شرکت کنند.

قاسمی جیردهی گفت: مهلت ثبت نام واجدان شرایط تا 10 بهمن ماه 1401 است. نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله استانی ضمن دریافت هدایای نقدی و لوح تقدیر به مرحله کشوری این مسابقات معرفی خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه استانی مسابقات؛ دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه خوارزمی مراجعه و یا با شماره‌های 34505151 و 09388124028 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: کتاب مسابقات سه دقیقه جهاددانشگاهی


نظر شما :