امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی البرز و حوزه هنری استان

۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲ کد : ۴۵۶۰۱ عمومی
تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و حوزه هنری استان البرز با هدف همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت های فی مابین در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت های نیروی انسانی متخصصی و امکانات و توانایی های طرفین منعقد گردید.
امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی البرز و حوزه هنری استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در نشستی که با حضور احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی استان و محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز در مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و حوزه هنری استان به امضای طرفین رسید.

در این تفاهم نامه بر مشارکت، طراحی و اجرای سمینارها، کارگاه ها و دوره های آموزشی در زمینه های مختلف تخصصی صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و مدیران حسب نیاز، انجام خدمات نظارت و مشاوره و داوری طرح های مطالعاتی و اجرایی با بهره گیری از اساتید جهاد دانشگاهی و منابع انسانی حوزه هنری تاکید شده است.

همچنین حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی از مجموعه های مرتبط با جهاد دانشگاهی و حوزه هنری، تسهیل در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نظر برای انجام طرح های طرفین از طریق کتابخانه، وب سایت و ایجاد دسترسی سازمانی و فراهم نمودن امکان همکاری و عضویت اعضای هیات علمی، غیر هیات علمی و مدرسان جهاد دانشگاهی در کمیته ها و کارگروه های تخصصی حوزه هنری و بالعکس از جمله زمینه های همکاری در این تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است، همکاری در زمینه برگزاری جشنواره ها، همایش ها و رویدادهای پژوهشی و نوآورانه و استفاده از توانمندی های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در پیشبرد برنامه های حوزه هنری و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی گروه های هدف و پرسنل حوزه هنری از دیگر زمینه های همکاری در این تفاهم نامه است.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی حوزه هنری


نظر شما :