به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی البرز؛

طرح «نان و پنیر و همدلی» برگزار شد

۰۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۴ کد : ۴۵۲۵۷ معاونت فرهنگی
به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی البرز و با کمک خیرین، طرح «نان و پنیر و همدلی» در این استان برگزار شد.
طرح «نان و پنیر و همدلی» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، طرح «نان و پنیر و همدلی» به صورت هماهنگ در سراسر کشور توسط معاونت فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی، در راستای حمایت از خانواده‌هایی که دچار انواع فقر شده‌اند، برگزار می‌شود.

در این طرح با کمک دانشجویان و پس از جمع‌آوری کمک‌های مالی خیرین و با جمع‌سپاری هزینه‌های تهیه‌ی بخش کوچکی از مایحتاج نیازمندان، اقلام معیشتی مورد نیاز ایشان تهیه و میان چند خانوار نیازمند توزیع شد.

در این راستا، خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت شناسایی شده و بسته­های حمایتی شامل اقلام غذایی خشک که توسط همکاران و اعضای دانشجوی شعبه سازمان دانشجویان واحد البرز خریداری و بسته­بندی شده بود، در اختیار خانواده­های نیازمند قرار گرفت.

گفتنی است این فعالیت و کمک انسان دوستانه از سوی دانشجویان، حس همنوع دوستی و کمک به نیازمندان را در آنان تقویت می‌کند و این نوع کمک‌ها مقدمه‌ای است تا دانشجویان با مشارکت آگاهانه در امور خداپسندانه اینچنینی در کمک به پیشرفت و آبادانی کشور پیشگام و در حمایت از نیازمندان جامعه سهیم باشند.

لازم به ذکر است خیرین و دانشجویان علاقمند برای شرکت در این طرح و همکاری در اجرای آن می‌توانند با شماره های 09388124028 و 02634505151 تمکاس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: دانشجویان نیازمندان خانواده


نظر شما :