امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرج

۰۲ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۹ کد : ۴۵۲۵۶ معاونت آموزشی
تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرج در زمینه فعالیت‌های فیمابین در حوزه‌های آموزشی پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و امکانات و توانایی های طرفین پس از مراسم بازدید از آزمون های عملی دانشجویان این مرکز طی جلسه ای در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به امضا رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرج

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، این تفاهم نامه با هدف استفاده از توان و ظرفیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی در راستای تحقق برنامه های اتحادیه و توانمندسازی جامعه هدف و ارتقاء همکاری‌های فیمابین منعقد گردید.

احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در خصوص این تفاهم نامه اظهار کرد:  مشارکت،  طراحی و اجرای سمینارها، کارگاه ها و دوره های آموزشی در زمینه های مختلف تخصصی صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر،  انجام خدمات نظارت، مشاوره و داوری طرح های مطالعاتی و اجرایی با بهره گیری از اساتید جهاد دانشگاهی و منابع انسانی اتحادیه از زمینه های همکاری فی مابین می باشد.

وی گفت: حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی از مجموعه های مرتبط با جهاد دانشگاهی و اتحادیه، تسهیل در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نظر برای انجام طرح های طرفین از طریق کتابخانه،  وب سایت و ایجاد دسترسی سازمانی و فراهم نمودن امکان همکاری و عضویت اعضاء هیئت علمی،  غیرعلمی و مدرسان جهاد دانشگاهی در کمیته ها و کارگروه‌های تخصصی اتحادیه در این تفاهم نامه عنوان شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز به همکاری در زمینه برگزاری جشنواره ها، همایش ها و رویدادهای پژوهشی و نوآورانه اشاره کرد و افزود:  استفاده از توانمندی های علمی،  فرهنگی،  پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در پیشبرد برنامه های اتحادیه و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی گروه های هدف و پرسنل اتحادیه مورد تاکید است.

گفتنی است تخصیص امکانات و فضای مورد نیاز جهت برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی،  تحقیقاتی،  نشست ها و همایش های مشترک مورد توافق،  مشارکت در برگزاری نشست ها،  همایش ها،  جشنواره ها،  نمایشگاه‌ها،  مسابقات و کارگاههای تخصصی مشترک از تعهدات طرفین در این تفاهم نامه محسوب می شود.

این تفاهم نامه به امضای احمدرضا فیروزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز و مریم منوری، رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرج رسید و به مدت دو سال قابل اجراست.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی استان البرز اتحادیه عکاسان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی


نظر شما :