برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات مرکز ساماندهی توسعه مشاغل خانگی در استانداری البرز

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۷ کد : ۴۴۵۴۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال
جلسه رفع موانع و مشکلات مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز به میزبانی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات مرکز ساماندهی توسعه مشاغل خانگی در استانداری البرز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی به منظور رفع موانع و مشکلات پیش روی مرکز ساماندهی توسعه مشاغل خانگی البرز روز دوشنبه ۹ خردادماه با حضور فعالان و دستگاه‌های متولی مشاغل خانگی در محل معاونت امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، اداره کل اقتصادی استانداری البرز، جهاد دانشگاهی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری، اتاق تعاون، سازمان صنایع، معادن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پیشرانان و مسئولین کمیته های کشاورزی، صنایع دستی، فرش، صنعت و خدمات مشاغل خانگی استان به بحث و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات و ارتقای مشاغل خانگی استان پرداختند.

در ابتدای این نشست، حسن مدیر روستا مدیرکل اقتصادی استانداری البرز ضمن خوشامدگویی به حاضرین، به بیان اهداف این نشست پرداخت.

در ادامه، احمدرصا فیروزی رییس جهاد دانشگاهی البرز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه مشاغل خانگی و راه‌اندازی مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز ارائه کرد و ضمن درخواست تعامل بیشتر دستگاه‌های متولی و اجرایی، به بیان انتظارات و دغدغه‌های فعالان این حوزه پرداخت.

در ادامه، مختاری رییس اتاق تعاون استان البرز،  ابراهیم شادمهر معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولان و پیشرانان به بیان پیشنهادها و راهکارهای خود پرداختند.

در پایان این نشست، مدیرکل اقتصادی استانداری البرز جمع‌بندی پیشنهادها و راهکارهای ارائه شده را تبیین و تشریح کرد و مقرر شد پیگیری مصوبات این جلسه در دستور کار قرار گیرد.

کلید واژه ها: اقتصادی استانداری البرز مشاغل خانگی


نظر شما :