کارگاه آموزشی ـ تخصصی "طراحی هویت بصری یک رویداد فرهنگی" برگزار می شود

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰ کد : ۴۴۰۸۸ عمومی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و هنرستان هنرهای زیبا پسران کرج، کارگاه های آموزشی تخصصی ویژه گروه گرافیک برگزار می کند.
کارگاه آموزشی ـ تخصصی "طراحی هویت بصری یک رویداد فرهنگی" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، سید مرتضی سادات حسینی رییس مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی کرج با اعلام این خبر افزود: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در راستای ارتقاء سطح مهارت بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان و فارغ‌‌التحصیلان در استان البرز با بهره‌مندی از مدرسان مجرب و به ‌نام فعالیت می‌کند.
وی گفت: با توجه به وجود دپارتمان گرافیک در این مرکز و با داشتن رشته گرافیک و گرایش هایی از جمله تصویرسازی، رسانه های چاپی، دیجیتال - گرافیک متحرک در مقطع کاردانی و کارشناسی همچنین پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب اساتید و دانشجویان حوزه گرافیک، این مرکز تحقیقاتی با وجود دبیرخانه دائمی هفته جهانی گرافیک، رویداد های تخصصی را هرساله به همبن مناسبت برگزار می نماید.

سجاد فروغی مدیرگروه رشته گرافیک این مرکز و رئیس هنرستان هنرهای زیبا پسران کرج نیز درباره برگزاری این کارگاه ها گفت: رویدادهای هفته جهانی گرافیک از سلسله برنامه های گرافیکی استان البرز است که از چند سال پیش، هنرستان هنرهای زیبا پسران کرج و جهاد دانشگاهی با همکاری هم برگزار می کنند.

وی گفت: امسال با تاخیر در برگزاری رویدادهای گرافیکی هفته جهانی گرافیک، دو کارگاه آموزشی با هدف ارتقای مهارت دانشجویان و هنرآموزان با حضور دو نفر از اساتید برجسته گرافیک ایران برنامه ریزی شده است.

کارگاه آموزشی "طراحی هویت بصری یک رویداد فرهنگی" روز چهارشنبه چهار خرداد ۱۴۰۱ با حضور استاد کیانوش غریب پور که  فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر و به عنوان طراح گرافیک، تصویرگر و مدیر هنری شهرت دارد، در هنرستان هنرهای زیبا  پسران کرج برگزار می شود.

غریب‌پور از سال ۶۸ فعالیت خود را در زمینه تصویرگری مطبوعات و ادبیات کودک آغاز کرده و جوایز متعددی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی به‌دست آوره است.

عضو هیأت بنیانگذار و دبیر دائمی جشنواره تصویرگری شاهکارهای ادبی ایران، مدیر هنری نشرافق و کانون فرهنگی‌هنری نی‌داوود و عضو هیأت مدیره انجمن طراحان پوستر تئاتر ایران در کارنامه فعالیت‌هایش به چشم می‌خورد.

او نایب رئیس هیأت مدیره و سخنگوی انجمن تصویرگران کتاب کودک در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۶ نیز بوده است.

غریب پور از سال ۷۳ تمرکز خود را به حوزه گرافیک، به‌خصوص کتاب و آلبو‌م‌های موسیقی معطوف کرده و به تدریس در دانشگاه و مدارس گرافیکی در زمینه تصویرگری و گرافیک دیزاین می‌پردازد.

کلید واژه ها: گرافیک هفته جهانی گرافیک


نظر شما :