از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز؛

فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای اعلام شد

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰ کد : ۵۱۶۹۸ معاونت فرهنگی
فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای ویژه‌ی دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز اعلام شد.
فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای درصدد آن بوده که رشد و تقویت توانمندی‌های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده‌های دانشجویی به محصولات کاربردی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح مختلف را محقق سازد.

وی افزود: در این مسابقات افراد شرکت کننده در مدت زمان سه دقیقه خلاصه‌ای کاربردی از پایان نامه یا رساله خود را ارائه می‌دهند.

قاسمی جیردهی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران دوره‌های پسادکترا خواهند بود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز یادآور شد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان نامه خود باشند، همچنین دانش‌آموختگانی که از ابتدای مهر 97 تا پایان شهریورماه سال 1401 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

قاسمی جیردهی گفت: مهلت ثبت نام واجدان شرایط تا 30 دی ماه 1401 است. نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله استانی ضمن دریافت هدایای نقدی و لوح تقدیر به مرحله کشوری این مسابقات معرفی خواهند شد.

قاسمی جیردهی افزود: علاقمندان به شرکت در هفتمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه استانی مسابقات؛ دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه خوارزمی مراجعه و یا با شماره‌های 34505151 و 09388124028 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: مسابقات پایان نامه جهاددانشگاهی دفاع سه دقیقه ای


نظر شما :