امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین جهاد دانشگاهی و اداره کل حفاظت محیط زیست البرز

۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰ کد : ۵۰۸۲۶ معاونت آموزشی اخبار مهم
در راستای همکاری مشترک و با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین جهاد دانشگاهی البرز و اداره کل حفاظت محیط زیست این استان امضا شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین جهاد دانشگاهی و اداره کل حفاظت محیط زیست البرز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در این تفاهم‌نامه که به امضای احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی البرز و مجید درگی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان رسید، بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طرفین تاکید شده است.

انجام پژوهش‌های مرتبط با مسائل زیست‌محیطی، همکاری در جهت فرهنگ‌سازی و توسعه سواد محیط زیستی در بین مخاطبین اثرگذار اجتماعی و همکاری در ساخت و تولید محتواهای آموزش محیط زیست از جمله زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

همچنین برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی، نشست‌ها و اردوها و کارگاه‌های کاربردی- آموزشی، برگزاری جشنواره‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه های مورد توافق، انجام نیازسنجی و نظرسنجی در زمینه‌های مورد نیاز طرفین، همکاری در تدوین و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در راستای ارتقای دانش و توانایی مخاطبین از دیگر موارد اشاره شده در این تفاهم‌نامه است.

کلید واژه ها: همکاری تفاهم نامه محیط زیست


نظر شما :