در هفتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی کشور؛

انتشارات جهاد دانشگاهی واحد البرز به عنوان شعبه شایسته تقدیر انتخاب شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۲ کد : ۴۲۰۹۴ معاونت فرهنگی
در هفتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی کشور، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد البرز به عنوان شعبه شایسته تقدیر، تجلیل شد.
انتشارات جهاد دانشگاهی واحد البرز به عنوان شعبه شایسته تقدیر انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، هفتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور با حضور دکتر جمال رحیمیان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر حامد اکبرزاده رییس سازمان انتشارات این نهاد و علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، به ‌صورت مجازی در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار و ضمن رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی جدید سازمان انتشارات، از شعب برگزیده این سازمان تقدیر شد.

در این گردهمایی از شعب دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان شعب برگزیده و سازمان‌های جهاددانشگاهی واحد استان‌های البرز، کردستان و زنجان به‌عنوان شعب شایسته تقدیر، تجلیل شد.

گفتنی است مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد البرز با پیشینه جهاد دانشگاهی واحد خوارزمی در سال 1367 به منظور ارج نهادن به دستاوردهای علمی و فرهنگی جامعه دانشگاهی و عرصه های علمی فرهنگی تاسیس شده و تاکنون کتاب های متعددی را در حوزه های علوم انسانی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم پایه، علوم پزشکی و ... در نوبت های مختلف منتشر کرده است. پس از شکل گیری جهاد دانشگاهی استان البرز، این انتشارات در سال 1395 به انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز (خوارزمی) تغییر نام داده است.

حضور و عرضه کتاب های منتشره در نمایشگاه بین المللی کتاب و نمایشگاه های دانشگاهی، انجام خدمات توزیع و پخش کتاب های منتشره، انعقاد تفاهم نامه با قطب علمی روان شناختی دانشگاه خوارزمی در زمینه همکاری در انتشار کتاب های این قطب و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه خوارزمی در زمینه انجام خدمات توزیع و پخش کتاب های منتشره این دانشگاه از جمله فعالیت های مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی این واحد محسوب می گردد.

چاپ و انتشار قریب به 300 عنوان کتاب از جمله دستاوردهای این مرکز است.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی تقدیر


نظر شما :