رتبه اول استان البرز در پیاده سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۰ کد : ۴۱۹۸۷ اخبار مهم تجاری سازی فناوری و اشتغال
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی اگر بخواهیم در کشور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را رتبه بندی کنیم باید استان البرز را در رتبه اول قرار دهیم.
رتبه اول استان البرز در پیاده سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، محمد صادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی نیز در حاشیه بازدید معاون اشتغال و کارآفرینی‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی استان البرز تصریح کرد: مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز از ابتدا با دو دیدگاه راه اندازی شد که به مرور زمان به هم نزدیک و با اصلاحات در هر دو دیدگاه استان البرز به عنوان اولین استان در پیاده سازی طرح ساماندهی مشاغل خانگی شناخته شد.

وی افزود: برای ایجاد مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و اهمیت کار را تشریح کردند.

وی ادامه داد: بنابراین با کنار هم گذاشتن توان‌های کم مجموعه‌ای از توان‌ها ایجاد شد و اگر بخواهیم در کشور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را رتبه بندی کنیم باید استان البرز را در رتبه اول قرار دهیم.

بیجندی اضافه کرد: در شهرداری و شورای شهر کرج حمایت و همکاری خوبی با مجموعه صورت گرفت. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بنیاد علوی و برکت نیز همکاری بسیار خوبی داشتند. بسیج سازندگی و همه ارگان‌ها از این کار حمایت کردند.

 وی با اشاره به اینکه کارآفرینان، سرداران جنگ اقتصادی هستند، گفت: برنده این همکاری‌ها در بلند مدت کارآفرینان و مردمی که این جریان را شکل می‌دهند، هستند. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکثیر این تجربه موفق باشیم.

کلید واژه ها: ساماندهی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی


نظر شما :