آزمون تبدیل وضعیت شهرداری کرج توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۸ کد : ۳۹۷۴۶ معاونت آموزشی
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره برگزاری آزمون تبدیل وضعیت شهرداری کرج توسط جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون رعایت خواهد شد، افزود: امیدواریم برگزاری این آزمون زمینه ای برای همکاری مستمر جهاد دانشگاهی البرز با شهرداری کرج باشد.
آزمون تبدیل وضعیت شهرداری کرج توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، محمود شکریان در جلسه انعقاد تفاهم نامه برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی با شهرداری کرج، با اشاره به اینکه همکاری جهاد دانشگاهی با شهرداری کرج سابقه‌ای طولانی دارد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی تمام توان خود را گذاشته تا آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج با کمترین خطا و در فضایی آرام برگزار شود.

وی در مجموع ۲۵۰ نفر در فرایند برگزاری این آزمون درگیر هستند، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری کرج فراهم آوردن شرایطی برای تامین رفاه و امنیت شغلی پرسنل شاغل در این مجموعه است که این آزمون هم در این راستا برگزار می شود.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون هزار و ۷۳۳ نفر در سامانه شهرداری برای شرکت در آزمون تبدیل وضعیت ثبت نام کرده‌اند که لازم است همه آنها طی سه روز آینده در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس: www.hrtc.ir ثبت نام خود را انجام دهند تا بتوانیم هر چه سریعتر کارت‌های ورود آنها را صادر کنیم.

وی گفت: با ثبت نام متقاضیان در سامانه مذکور، روز و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود.

شکریان اضافه کرد: در روز برگزاری این آزمون، شاهد برپایی باجه‌های رفع نقص در دانشگاه خوارزمی که به عنوان محل برگزاری آزمون مشخص شده خواهیم بود تا نواقص احتمالی کارت‌های صادر شده رفع شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی به دلایل مختلف از روند ثبت نام در این آزمون جا مانده باشند، احتمال افزایش تعداد ثبت نامیها طی چند روز آینده وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون رعایت خواهد شد، افزود: امیدواریم برگزاری این آزمون زمینه ای برای همکاری مستمر جهاد دانشگاهی البرز با شهرداری کرج باشد.

حمید قاسمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج در این جلسه اظهار کرد: نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد کار معین، از طریق بخشنامه وزارت کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در شهرداری کرج ۳۶۸۰ پست سازمانی تعریف شده که طبق بخشنامه وزارت کشور، در این مرحله امکان تخصیص ۱۰ درصد از این پست‌ها به نیروهای شرکتی وجود دارد.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان این آزمون اضافه کرد: از مجموع ۱۷۳۸ نفری که ثبت نام کرده‌اند، ۳۶۸ نفر براساس مدرک تحصیلی، سوابق شغلی و ... تبدیل وضعیت خواهند شد.

این مسئول توضیح داد: مجموع فرایند تبدیل وضعیت ۱۰۰ امتیاز دارد که ۲۰ امتیاز آن به آزمون و ۸۰ امتیاز باقی مانده هم به مدرک تحصیلی مرتبط با مدیریت شهری و سوابق کاری آنها منوط است.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به سابقه همکاری شهرداری کرج با جهاد دانشگاهی استان البرز و با تاکید بر حساسیت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت، طبق توافق صورت گرفته، بنا شد فرایند برگزاری این آزمون از طریق این نهاد صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج گفت: برای این آزمون در مجموع ۲۰ سوال طراحی شده که ۱۰ مورد از آنها عمومی و ۱۰ مورد دیگر تخصصی است.

وی در پاسخ به اینکه چه افرادی نمی توانند در آزمون شرکت کنند،گفت:  در بخشنامه وزارت کشور صراحتا مطرح شده؛ افرادی امکان شرکت در این آزمون را دارند که در ساختار تشکیلات مصوب شهرداری پیش بینی شده باشند.

وی با اشاره به محدودیت دیگر شرکت در این آزمون توضیح داد: ممکن است برای برخی رشته‌ها پست سازمانی مرتبط هم در ساختار تشکیلاتی شهرداری تعریف شده باشد ولی این پست‌ها خالی نباشند بنابراین، تنها همکارانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که پست خالی سازمانی مرتبط با مدرک تحصیلی‌شان، در ساختار تشکیلاتی مصوب شهرداری موجود باشد.

قاسمی با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون  تاکید کرد: آزمون تبدیل وضعیت، ساعت ۹ صبح روز جمعه،  ۱۷ دی ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

وی گفت: در تلاشیم از طریق تمام ابزارهای موجود و با اطلاع رسانی مناسب، این آزمون در فضایی آرام و بدون حاشیه برگزار شود.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج ادامه داد: همکاران مطمئن باشند هیچ گونه اعمال سلیقه در این آزمون وجود ندارد و صرفا کسانی که تخصص و شایستگی لازم را دارند، تبدیل وضعیت می‌شوند.

کلید واژه ها: آزمون تبدیل وضعیت نوسازی تحول شهری شهرداری شهرداری کرج جهاد دانشگاهی البرز


نظر شما :