فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای اعلام شد

۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰ کد : ۳۹۳۱۷ معاونت فرهنگی اخبار مهم
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز از اعلام فراخوان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه‌ی دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.
فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، سعید قاسمی جیردهی گفت: مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای هر ساله به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و معاونت‌های فرهنگی سراسر کشور برگزار می‌شود و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد البرز  نیز چهارمین سال پیاپی است که این مسابقات را برگزار می‌کند.

وی افزود: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

قاسمی جیردهی یادآور شد: در این مسابقه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه خود را در سه دقیقه به زبانی ساده برای جذب سرمایه گذار توصیف و تبیین می‌کنند. ارائه افراد با توجه به نحوه بیان، تبیین و محتوای کاربردی پایان نامه توسط هیات داوران امتیازدهی و به نفرات برگزیده جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

وی گفت: بر اساس آئین نامه، دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی97_96 تا پایان مهرماه سال 1400 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا آبان ماه 1400 به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز  در پایان افزود: مهلت ثبت نام علاقمندان برای شرکت در مسابقه تا 20 دی ماه است و دانشجویان و فارغ التحصیلان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09388124028 و 02634505151 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: پایان نامه جهاد دانشگاهی دفاع سه دقیقه ای


نظر شما :