ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۲ کد : ۳۷۹۹۵ تجاری سازی فناوری و اشتغال
مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد البرز با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در میان قشرهای مختلف جامعه ویژه برنامه های مختلفی برگزار کرد.
ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که نوامبر هر سال برگزار می‌شود. در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان، کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند. عقیده بسیاری بر این است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار گردیده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

در کشور ما نیز ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت این هفته از تاریخ 17 الی 23 آبان برگزار گردید. هفته جهانی کارآفرینی در هر سال فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در میان قشرهای مختلف جامعه به ویژه فعالان اقتصادی و دانشجویان و نخبگان را فراهم می‌آورد.

عناوینی همچون «کارآفرینی، تولید و اشتغال پایدار»، « کارآفرینی، مانع زدایی و مبارزه با فساد»، «کارآفرینی و فناوری های نوین»، «کارآفرینی و زنان»، «کارآفرینی اجتماعی»، « نهادها، بنیادها و شبکه سازی کارآفرینی» و « کارآفرینی، آموزش و مشاوره» برای هفته جهانی کارآفرینی نامگذاری شده است.

به مناسبت این هفته توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد البرز با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وبینارهایی با موضوعات مختلف از جمله کارآفرینی تولید و اشتغال پایدار (شناسایی عوامل موثر در تولید و اشتغال با رویکرد کارآفرینی )، کارآفرینی و فناوری های نوین (بررسی ویژگی فعالیت ها در محیط های متمرکز بر فناوری)، کارآفرینی و زنان (عوامل موثر در توسعه کارآفرینی زنان ایرانی) و کارآفرینی، آموزش و مشاوره (نقش مراکز خدمات مشاوره در توسعه کارآفرینی) به ‌صورت مجازی برگزار شد.

 

کلید واژه ها: هفته جهانی کارآفرینی کارآفرینی زنان توسعه جهانی تولید اشتغال


نظر شما :