نایب‌رئیس شورای شهر کرج:

مدیریت شهری از رونق مشاغل خانگی حمایت می‌کند

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۵ کد : ۳۵۶۰۳ تجاری سازی فناوری و اشتغال
نایب‌رئیس شورای شهر کرج در بازدید از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به اهمیت توجه به مشاغل و تولیدات خانگی، گفت: مدیریت شهری از رونق این مشاغل حمایت می کند.
مدیریت شهری از رونق مشاغل خانگی حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز و به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علیرضا رحیمی نایب‌رئیس شورای شهر کرج، عمار ایزدیار رئیس کمیسیون شهر هوشمند و حمید دانشی کهن سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از بازارچه سیب و مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی البرز بازدید کردند.

در این بازدید علیرضا رحیمی گفت: مدیریت شهری کرج این آمادگی را دارد که فضایی مناسب، فرهنگی و دارای امکانات مورد نیاز برای این مشاغل فراهم کند.

وی افزود: محیط کار برای این مشاغل باید فضایی فرهنگی با وسعت زیاد باشد و الزامی است این موضوع با متولی گری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری احصاء و حمایت و تصمیم‌گیری شود.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج توسعه کار مشاغل خانگی در ابعادی گسترده را در تشویق متولیان مشاغل خانگی به خودکفایی بیشتر و ترغیب آنان به ارائه محصولات با تنوع و کیفیت بهتر مؤثر دانست.

رحیمی اضافه کرد: همچنین تولیدکنندگان با ایجاد تنوع در محصولات خود می‌توانند فضایی رقابتی در بازار فروش خود ایجاد کنند که این امر موجب پیشرفت آنان در عرصه تولید و افزایش درآمد نیز خواهد شد.

کلید واژه ها: مشاغل خانگی شهر کرج شورای شهر کرج حمایت


نظر شما :