در راستای اجرای طرح نظرسنجی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری:

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه البرز تقدیر شد

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴ کد : ۳۳۰۹۰ معاونت فرهنگی
در راستای اجرای طرح نظرسنجی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از مدیر شعبه البرز تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، در متن این تقدیر نامه آمده است: «توجه به افکار عمومی در جامعه معاصر به یک ضرورت اجتناب ناپذیر در عرصه تصمیم سازی و سیاستگذاری عمومی تبدیل شده است. در این بین مراکز و موسسات نظرسنجی می توانند به کارآمدی سیاست ها و تحقق مردم سالاری کمک کنند و در این عرصه نقش آفرین باشند.»

در بخش دیگری از این تقدیر نامه آمده است: «یکی از جلوه های مهم توجه به افکار عمومی و کنشگری مراکز نظرسنجی در حوزه سیاستگذاری، نظرسنجی هایی است که در ایام انتخابات اجرا می شود. مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) مفتخر است که در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 18 طرح نظرسنجی اجرا نموده و نتایج آن را در اختیار نخبگان علمی و سیاسی جامعه و همچنین مردم گذاشته است. نتیجه این اقدام مهم به لطف پروردگار به افتخار دیگری برای مجموعه ایسپا و جهاد دانشگاهی منجر گردیده است.»

لازم به ذکر است 18 طرح نظرسنجی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه البرز همزمان با سراسر کشور با تلاش و فعالیت شبانه روزی به نحو شایسته انجام شد.

گفتنی است، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از مراکز مطالعاتی برجسته و فعال کشور است که همواره در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در رخدادهای گوناگون کشور به خوبی ایفای نقش نموده است.

کلید واژه ها: افکارسنجی ایسپا


نظر شما :